Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 331
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
M'n moeder is bang voor m'n BVB poster. Eindelijk wat rust in mijn kamer - Waar heb je ze trouwens vandaan? |
| reactie 332
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn moeder zei direct: Enkel die Andy gast kijtk normaal, de rest zijn net koeien *Vooral Jake's gezicht is prachtig op de postr xD* - Large, site voor Nederland en België, bandspullen en gewone kleding, hou van die site |
| reactie 333
|
|
|
M'n moeder: "Je mag dat doodshoofd aan de deur ophangen, anders kom ik je kamer niet meer in" resultaat: als je de deur opentrekt zie je een enorme skull hangen. - Op die poster is Jake echt net een koe - Nice site |
| reactie 334
|
|
|
Goed idee - Ja, eigenlijk echt serieus wel xD Eigenlijk is alleen Andy 'normaal'. CC doet ook erg zijn best om een mooi gezicht te maken - Ja he - Vermaak je je een beetje met Jamie ja -,- |
| reactie 335
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aardig van je Bart Was mooie dag vandaag, had afgesproken met mededichters Suus, Tim en Sander, in Breda. We zijn gezellig naar de film geweest, naar de film 'K*nkerlijers' |
| reactie 336
|
|
|
Auwh, leuk Nathan |
| reactie 337
|
|
|
Dat deed ik totdat jij de foto verwijderde -,- |
| reactie 338
|
|
|
Hoe was het bij jou/jullie vandaag? |
| reactie 339
|
|
|
Buiten dat Patros me stalkt gaat alles goed - Patros, sorry hoor xD |
| reactie 340
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Nathan is die film 'leuk' of nouja misschien is mooi een beter woord, iik zou die film ook graag willen zien. ugh soms hea zou ik zo hard een steen tegen mijn moeders kop aan willen gooien #zoboooosss |
| reactie 341
|
|
|
Jamie deed ook mee 'Smee - Het begon net gezellig te worden :'( - Behalve dat ik een astma aanval heb gehad gaat t wel |
| reactie 342
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Patros okee ik ga alweer. |
| reactie 343
|
|
|
Kappen. Met. Dat. Ge'Smee. Serieus. - Mijn meldingen werden volgespamd door twee jongens/mannen die ik niet eens echt ken -,- - Auw, gaat het? |
| reactie 344
|
|
|
Oei, sterke Patros. Ja, is een mooie film. Ook best grappig, nou ja, voor een film dan. Er zitten wel lachmomenten in, maar het is mooi. Maar ze kunnen wel behoorlijk schelden in de film, de hele tijd schelden ze wel met K*nker en t*ring, .. |
| reactie 345
|
|
|
Dat van dat gezellig was tegen Esmée bedoelt omdat ze die foto had verwijdert. Was niet tegen jou :$ - Nathan, moet je m'n klas maar niet binnenkomen |
| Naar boven | |