Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Bart, heb even terug gelezen wat er was, want was de hele dag weg gisteren en heb niet alles uitgelezen hier. Veel sterkte. En hier mag je altijd terecht he Ik ben niet katholiek, wel gelovig. Welkom Froyo |
| reactie 317
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Pftt weer een dag op school zien te overleven. Als ik eco niet eerder kan volgen dan zit ik tot kwart over 4 op school :/ |
| reactie 318
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ben nog moe, maar pff .. het is te licht op te kunnen slapen xD |
| reactie 319
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Het is wel prachtig weer vandaag! |
| reactie 320
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben meestal later wakker :$ Tijd waarvoor Summer? |
| reactie 321
|
|
|
Evi, ja ik ga seffes iets buiten doen ofzo *verplicht* xD |
| reactie 322
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik moest vandaag vroeg op om met m'n ma de hond uit te laten, de dag beginnen is heel moeilijk voor haar maar naar de zee lopen heeft wel geholpen denk ik. Nu moet ik haar de rest van de dag nog uit bed houden. Gisteren was ik voor een meisje gaan zitten dat altijd een beetje buitengesloten wordt (ze is gewoon aardig, ziet er misschien anders uit maar ach). Heb gezellig met haar gepraat, maar werd de hele les aangekeken door andere klasgenoten. Zelf ben ik wel populair ofzo, althans ik hoor er gewoon bij. Ik werd dus de hele les aangekeken, en er achteraf op aangesproken. Maar het kan me geen hol schelen wat mensen vinden. Jezus wat zijn mensen kortzichtig. |
| reactie 323
|
|
|
Zeg gewoon: "Populaire mensen geven het voorbeeld, probeer jij ook eens aardig te zijn tegen anderen" - Wil je trouwens niet meer met Jezus schelden? - Ik heb nu 5 1en gekregen omdat ik er niet was tijdens toetsen terwijl ik ziek was, sta nog steeds 7,6 gemiddeld |
| reactie 324
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wat goed van je dat je je mama op die manier helpt, Bart. Fijn te horen dat het ook effectief werkt Ik vind het ook goed dat je als 'populaire' jongen toch wil omgaan met de buitenbeentjes. Zelf spreek ik ook altijd de uitgesloten mensen aan en vaak zijn die echt supervriendelijk. Ik weet tenminste wat ik aan hen heb. - Patros, wel vreemd dat ze je buizen op SO's die je niet eens hebt kunnen maken. Heb je dat al besproken met de leerkracht, want dat kan toch zomaar niet? |
| reactie 325
|
|
|
Krakers transformeren computers in zombies door het gebruiken van kleine programma’s die zwakheden in het besturingssysteem van een computer uitbuiten. Je denkt misschien dat deze krakers moderne internet masterminds, maar eigenlijk, hebben ze weinig tot geen programmerings ervaring of kennis. Soms noemen mensen deze krakers ‘’script kiddies’’ omdat het jonge mensen zijn en ze hebben niet genoeg kennis om de codes zelf te schrijven. Vet interessante tekst vertalen voor engels -____- |
| reactie 326
|
|
|
Dat doen ze omdat het anders te leeg staat ofzo. Als ik .e weer wat beter voel kan ik ze weer in halen. |
| reactie 327
|
|
|
Bart, wat goed dat je gewoon met dat meisje hebt gepraat! Waren meer mensen maar zo |
| reactie 328
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Sorry Patros, wist niet dat je daar bezwaren tegen had. Ik denk dat het er allemaal bij hoort, bij de groepsdynamiek op een middelbare school. Maar het is zeker niet slecht als men wat vaker zou proberen zijn patronen te verbreken. Zo ontmoeten we allemaal weer nieuwe interessante mensen. |
| reactie 329
|
|
|
Ik ben nu vrienden met een meisje die anders is als mijn 'vrienden'. Ik ben die 'vrienden' kwijt omdat ze niet wilden dat ik met iemand omging die niet populair was. -,- - Volgens mij zouden die 'vrienden' me ook nog feliciteren op fb als ik mijn geboorte datum verander - Geeft niets Bart, ik wist ook niet dat je Bartje erg vond. Zou je er in het vervolg wel om willen denken? |
| reactie 330
|
|
|
Ik heb ooit geprobeerd met een uitgesloten meisje te praten, waarop ze zo kwaad werd en ze me sloeg, dus ik denk nu twee keer na :-/ Mijn BMTH ketting en armbanden zijn er |
| Naar boven | |