Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wat is de TV-kantine? |
| reactie 302
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, wat is dat PF? |
| reactie 303
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, ik ben niet 'sociaal' genoeg, spreek nooit af met vrienden, wil nooit mee naar de stad, .. TV .. kantine .. ? |
| reactie 304
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, maar ik bedoel van die ruzie |
| reactie 305
|
|
|
Ja, daarover hadden we dus ruzie ^^ Edit; ik ga slapen voordat ik iemand vermoord, mijn humeur word steeds slechter xD |
| reactie 306
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Klinkt alsof je ma gewoon om je geeft, en ziet dat je je niet helemaal gelukkig voelt. Misschien helpt het ook wel, wat ze zegt. Bedankt voor jullie lieve aanbod trouwens. Zal het onthouden. |
| reactie 307
|
|
|
Ik ben niet gelovig, maar begin meer en meer te geloven dat Daar iemand is, maar ben niet gedoopt, geen communie, geen vormsel. Bart, je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk. Maar nu ben ik serieus slapen. |
| reactie 308
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Das n programma waarin 2 mensen bekende Nederlanders en Belgen immiteren om ze voor schut te zetten - Ik wist niet dat je als Katholiek ook vast bij het eerste kwartier - Ik ben Christelijk trouwens |
| reactie 309
|
|
|
;-; ik ben zo moe en zo wakker tegenlijk, ik wil slapen en niet, ik heb honger en ook geen. Whuw .. Wauw, leuk programma .. xD |
| reactie 310
|
|
|
Je zit gewoon niet zo lekker in je vel. Gaat wel weer over |
| reactie 311
|
|
|
Yeahp, dat moet wel, en anders moet ik leren dansen in de regen |
| reactie 312
|
|
|
Ik heb dat ook een paar keer gehad. Je bent gewoon wat overdonderd door alles tegelijkertijd, na max een dag of 3 is het gevoel al weer weg. |
| reactie 313
|
|
|
Het is een gevoel van totaal wakker zijn gevolgd door plots heel moe .. Ik denk dat ik ga slapen. En ik moet echt controleren hoe vaak mijn humeur wisselt, want dat doet ook best abnormaal de laatste week. Slaapgoed en tot 'morgen' |
| reactie 314
|
|
|
Tot 'morgen'middag als ik van bed af ben te branden |
| reactie 315
|
|
|
FROYO Berichten: 16 |
Hoi luitjes ik zal niet weten hoe dit werkt maar ik probeer maar wat ... |