Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 241
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Melding: U heef nog 14 % Gezellig, hij moet dus bijna aan de stroom *Kabels en stopcontacten houden mij niet weg van mijn mobiel :3* |
| reactie 242
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als jij je mobiel kwijtraakt ben je zeker in blinde paniek? |
| reactie 243
|
|
|
Ja :$ Was h'm eens drie dagen kwijt *vergeten bij de buren ;D* ik werd gek, 45 gemiste oproepen xD |
| reactie 244
|
|
|
Gemiste oproepen. 15 van mijn vader: geen probleem. 1 van mijn moeder: fijn je gekend te hebben - Wie laat hem daar ook liggen? |
| reactie 245
|
|
|
Hun debiele hond had z'n tanden in mijn broek gezet, dus ging ik ervan door Heb ik ook xD als ik nog een oproep mis, ben ik mijn mob kwijt xD Dus ik ga slapen, tot 'morgen' |
| reactie 246
|
|
|
Daarom mag ik honden dus wel - Goodnight |
| reactie 247
|
|
|
O.o Esmée hater Nu ben ik serieus weg xD |
| reactie 248
|
|
|
Ik 'zie' je nog steeds - Ik haat Esmée-haters. Dus ik ben meer een Esmée-hater-hater |
| reactie 249
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Pfft iemand red me van gym |
| reactie 250
|
|
|
Succes met gym ^^ |
| reactie 251
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Da's leuk Altijd als het lekker lente/zomerweer is kregen we altijd gymles op de sportvelden, vlakbij school. Dat vind ik nog altijd het leukste, buiten sporten |
| reactie 252
|
|
|
Sporten .. Weetje, als ik de trap van school op ben gewandeld, heb ik al een gymles gehad -,- drie verdiepingen, maar vaan die rottrappen, en op woensdag 5 verdiepingen |
| reactie 253
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik haat gym.. ga nog liever dood |
| reactie 254
|
|
|
Wel, we hebben nu salto en wiel, van die *** nest gehad xD ik kan dat allemaal niet, had dus ook een 4 op 10 |
| reactie 255
|
|
|
De enige salto die ik kan maken is als ik voorover flikker over een springkast heen -,- |
| Naar boven | |