Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Patros whahahaha xD geweldig. Zoiets heb ik ook |
| reactie 257
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Maar ik mag nu sws niet gymmen, no problemo for me |
| reactie 258
|
|
|
Hoezo nii? |
| reactie 259
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wel, ik kan enkel salto als ik odoor mijn zus 'toevallig' van een trampoline geduwd word -,- Bij salto rond de rekstok of whatever ben ik mijn m'n gezicht gegaan :-/ was wel .. gezellig ja xD |
| reactie 260
|
|
|
Ader gebarsten vlakbij mijn hersenen. Mag me niet inspannen |
| reactie 261
|
|
|
Autch dat klinkt eng? |
| reactie 262
|
|
|
Dat klinkt inderdaad eng .. - Ik kom net terug van de buurtwinkel, maar ik heb me dom gelachen daar. Een kindje ging achter zijn moeder staan, wees op me en zei: Mama, dat meisje is eng. Dus kon ik het niet laten om eens irritant te grijnzen xD - Ik moet gaan, laters |
| reactie 263
|
|
|
Het ziet er best vreemd uit, maar m'n haar zit er voor, je ziet het bijna niet. En ik voel er niks van, dus ik zit er niet echt mee - Moest je weer es gemeen doen Esmée? |
| reactie 264
|
|
|
Ja, natuurlijk xD |
| reactie 265
|
|
|
Ik snap dat kind wel :$ - Srry voor de droogte op Emo is our Religion |
| reactie 266
|
|
|
Je snapt dat kind, echt waar, hmm. Dus je kan nog niet in zwarte kleren rondlopen (serieus alles zwart vandaag) of je bent al eng en mag niet naar een kind grijnzen. Woow xD - Geeft niet, ben wel meer gewoon hoor, zoals iemand die via chat me zit uit te maken voor vanalles, een ander kind zit me te inboxen om een ander belachelijk te maken -,- |
| reactie 267
|
|
|
Eng is beter, dus graag gedaan - How the f@ck wil je iemand uitschelden via een ander?? |
| reactie 268
|
|
|
Eng is super - Ik weet niet of je de foto had gezien van de fan, die 'dikkere' (f@ck dat woord) en een ander meisje heeft er dan een gemene tekst bij gezet, op die foto en ons toegestuurd. |
| reactie 269
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik ben best bang dat ik gewoon binnen een jaar m'n ma kwijt ben. Haar manisch-depressieve stoornis is echt compleet uit de hand gelopen vorig jaar, en we zijn allemaal compleet hopeloos, er zit gewoon geen verbetering in. Ze heeft vorig jaar 3 zelfmoordpogingen gedaan en ik vrees weer van alles, ieder dipje is genoeg. De sfeer thuis is vreselijk, zelfs mijn hond is duidelijk erg down. Oh, en ik moet vanavond koken. |
| reactie 270
|
|
|
Sorry voor je moeder, Bart ^ |
| Naar boven | |