Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja? 12 sec. beluisterd, wat een intro |
| reactie 212
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Die lijk nogwel Ik kan niet luisteren, eigenlijk mag ik niet op me mob. |
| reactie 213
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Lekker om 's morgens mee wakker te worden toch? - Je had hem toch hopelijk niet op vol volume staan? |
| reactie 214
|
|
|
Ik zette twee seconden op en mijn zus werd wakker xD Nadeel van bij grote zus willen logeren |
| reactie 215
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nee, mijn ma en stiefvader slapen |
| reactie 216
|
|
|
Voordeel van deathmetal: mensen lastigvallen die je niet mag Nadeel van deathmetal: als je het te hard zet wordt het deafmetal |
| reactie 217
|
|
|
voordeel van The Browning; iedereen op mijn tante na is er bang voor Nadeel; ze geven een optreden op een verkeerd moment ;-; |
| reactie 218
|
|
|
Voordeel van oordopjes: muziek luisteren Nadelen van oordopjes: eerst op stereo en dan vollume vergeten zachter te zetten, muziek stopt meteen als de plug-in eruit gaat, denken dat de plug-in er goed inzit, The Browning opzetten en tijdens de toets nog eens ontdekken dat hij er toch niet goed in zat (-,-) |
| reactie 219
|
|
|
Hahaha xD Wel, een enorm nadeel van CD's, ze haperen |
| reactie 220
|
|
|
Niet grappug!! -,- - Mijn cd's haperen ook wel es ja -,- - De stagebegeleider van een vriend van me had zo'n stationdock achter de kast verstopt. Speelt hij de tijdens een feest de hele avond non-stop achter elkaar de theme song van Happy Tree Friends af, iedereen werd er oplaatst gek van - Zit nu telkens met The Brownie in mijn google -,- |
| reactie 221
|
|
|
Wel grappig :3 The Brownie xD Voor mocht je 't niet gezien hebben, mijn ouders vonden het niet oke, ik moet wachten tot ik ouder ben. Ze nemen dus 2 kansen af .. A7X en TB had ik kunnen zien als ze niet zo lastig deden. |
| reactie 222
|
|
|
The Browning in mijn hoofd, I hate my phobe -,- - A7X is tot nu toe elk jaar naar NL/BE metalfestivals geweest, ze komen ook naar pinkpop samen met Metallica en Hollywood Undeaf - Ze komen heus wel een keer wanneer je wel mag Anders ben ik je 'oppasser' wel voor die avond |
| reactie 223
|
|
|
Jaah wees mijn oppas xD Welke band zou jij echt heel graag willen zien ? |
| reactie 224
|
|
|
Die lijst past volgens mij niet eens in 1 post |
| reactie 225
|
|
|
BMTH. Doodhard. Het allerliefst en natuurlijk een meet and greet En ja .. Nirvana :/ Kurt zal ik zien Daar <3 Natuurlijk al mijn bands maar vooral hen. |
| Naar boven | |