Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 886
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hier www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ |
| reactie 887
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
O nee, Evi, please no! Don't listen Elke keer als er bij ons in de klas iemand uit wordt gestuurd, beginnen ze: "Always look on the bright side of life tudutudutudu".... |
| reactie 888
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Aah niet dat lied xD Sorry, ik heb een persoonlijke hekel aan dat lied. Fuck Everything past beter. En huilen maakt ook beter. En ik heb geleerd om met mijn tranen te vechten, niet tegen, dus jah. Ik ben me serieus doof aan het luisteren op Suicide Silence en Bring me The Horizon. |
| reactie 889
|
|
|
Maar je hebt gelijk Esmée, durf je gevoelens onder ogen te komen om ze nadien weg te kunnen werken Lisanne, sorry |
| reactie 890
|
|
|
Evi, aah, dankje, nu zit ik met "always look at the bright fuck everything tudududu fuck everything" Wat een remix |
| reactie 891
|
|
|
Haha, zal het gaan proberen! Tegen je docent als je een onvoldoende hebt: Always look on the bright side of life tudu tudutudutudu |
| reactie 892
|
|
|
Jaaaaa, DOEN Lisanne! Is het een goede remix, Esmée? |
| reactie 893
|
|
|
Ik ga deze nacht niet slapen -,- Dat lied houd me wakker. Ik zweer het Evi, wat denk je zelf xD |
| reactie 894
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb echt een bloedhekel aan dat nummer -,- |
| reactie 895
|
|
|
Haha, volgens mij iedereen wel... Heb een goed idee! Voor godsdienst moeten we een presentatie houden over een liedje met een boodschap |
| reactie 896
|
|
|
Lisanne, ik heb ledelijden met je klasgenoten Patros, je bent niet de enige. |
| reactie 897
|
|
|
Dan moet je er niet naar luisteren hé, Patros Succes met het nr uit je hoofd te krijgen, Esmée |
| reactie 898
|
|
|
Ik met mezelf |
| reactie 899
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Comming Down van FFDP is ook wel gaaf |
| reactie 900
|
|
|
Evi, het lukt me best al aardig, ik luister gewoon goede muziek Zoals Iris gecoverd bij Sleeping WIth Sirens ( Eigenlijke makers The Goo Goo Dolls) www.youtube.com/watch?v=cyOqIKGbYkg Eén van de liedjes die me aan het huilen kunnen maken :S |
| Naar boven | |