Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, iets 3 minuten cake |
| reactie 632
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Altijd wanneer ik ze nodig heb, is die manege onbereikbaar. Gewoon áltÃjd! "I've always been afraid of losing people I love. Sometimes I wonder if there is anyone out afraid to lose me" |
| reactie 633
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom is dat nooit onbereikbaar? |
| reactie 634
|
|
|
Oww, krijg je zo'n bandje, you know?! Eigenlijk wel ja, maar ja... Maken morgen wel een afspraak... Krijg van een vriendin dit: I'm not clumsy. It's just the floor hates me, the tables and chairs are bullies, & the wall gets in the way. Met het bericht: Ik kan het je gewoon horen zeggen! Leuk joh zo'n vriendin, geen hoe gaat het met je neus, en die blauwe plek op je been?! |
| reactie 635
|
|
|
xD Een vriendin van een andere site: When I'm normal, you make me weird, when I'm suicidal, you let me stay, but when I start talking about anime, you run like a bunny in hunting season ! sorry voor eventuele a-q fouten, ik heb een qwerty mob en een azerty tablet, dus is lastig |
| reactie 636
|
|
|
Haha, geeft niet! And that people call we "friends"... If people are trying to bring you down it only means that you are above them |
| reactie 637
|
|
|
Joepie Ben nu erg blij ermee |
| reactie 638
|
|
|
Nieuw huis?! Heb ik wat gemist?! |
| reactie 639
|
|
|
Ja, ik heb eens gezegd dat we uit het huis in Brugge worden gezet door de huisbazin, want huis wordt verkocht, en gisteravond zijn we in een huisje wezen kijken bij Wingene, daar heb ik gisteren nog iets over gezegd. Maar hoe dan ook, dat huisje hebben we dus. Morgen gaan mijn ma en stiefvader contract tekenen |
| reactie 640
|
|
|
O leuk! Veel plezier in dat huis! Sorry, ben er niet altijd bij met mijn hoofd xD |
| reactie 641
|
|
|
Kan gebeuren Stad vind ik wel leuk voor af en toe, voor een dagje. Zo doe ik ook weleens een dagje Brussel of Antwerpen (of Amsterdam voor Nederlandse begrippen) maar niet om er te wonen, |
| reactie 642
|
|
|
Blij dat te horen Nathan |
| reactie 643
|
|
|
Wou dat het al zover was |
| reactie 644
|
|
|
Haha, vind 020 verschrikkelijk, krijg je als je uit Rotterdam komt, Feyenoord he?! |
| reactie 645
|
|
|
Feijenoord, ben ik 2 keer geweest in de Pathé-bioscoop |
| Naar boven | |