Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Geen horror vandaag plz, zit met fucking kettingsmsn in mijn hoofd, al erg genoeg En hetzelfde als Patros, ongeveer, maar ik snij niet, ik ja .. krab ofzoiets. |
| reactie 542
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Laura lejoune miss haar kanaal eens bekijken summer? Wanteeh weet naar waar je die moordsex in haar video's ziet? Of in die van Esmée Ik kleed me niet als een emo, luister niet naar die muziek. Snij mezelf. Maar voel en ben geen emo. Ik ben gewoon mijn eigen rare zelf . |
| reactie 543
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Die dingen moet je niet geloven Esmée, zijn gewoon verzonnen |
| reactie 544
|
|
|
Esmée vroeger was ik ook altijd bang voor die dingen. Ze zijn best eng sommige. Maar indd gewoon niet geloven |
| reactie 545
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dannog is het niet tof als je er 3 krijgt met echt rare dingen in xD En snijden is btw geen emo kenmerk .. depressie ook niet. Maar wie ben ik om daarover te zagen. |
| reactie 546
|
|
|
Summer, ga zagen in het bos, is tenminste nog nuttig xD - Rustig aan met die forumberichten Esmée, je haalt me nog es in |
| reactie 547
|
|
|
T blijft stom als je die dingen krijgt ja Indd, bij mij op school zeggen mensen dat ook vaak. Dan moet ik me wel inhouden iets te zeggen xD |
| reactie 548
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, en ook elke emo is natuurlijk anders. De ene is depressief of pessimistisch, de andere is misschien hartstikke vrolijk, ziet het leven positief in, .. |
| reactie 549
|
|
|
Is het een wedstrijd? xD Dan heb ik heeel wat in te halen zeg xD |
| reactie 550
|
|
|
Waarom die tweede keer Mandy? |
| reactie 551
|
|
|
Een echo? |
| reactie 552
|
|
|
Haha was een foutje laptop deed een beetje raar. |
| reactie 553
|
|
|
Wat is er mis met emo's of homo's btw? |
| reactie 554
|
|
|
Foutje moet kunnen he Wat is daarmee Patros? Niks mis mee toch? |
| reactie 555
|
|
|
Het probleem zit meestal tussen de rugleuning en het toetsenbord - Niks mis mee, maar er zijn net zoveel vooroordelen over als dat paarden haren hebben |
| Naar boven | |