Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Esmêe, als ik muziek luister op m'n stereo zet ik m'n mobiel altijd op vol. Doe ik m'n oortjes in de mobiel, vergeet ik dat volume zachter te zetten... -,- |
| reactie 227
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Jep! Vind het een mooi nummer! Luie donder.... |
| reactie 228
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, maar ik typ dan gewoon verder ne het verwijnt na de enter Patros, heb ik ook xD En volume 1 is al te luid met oortjes, dus ik sterf dan echt van de pijn xD Lisanne, is het enige liedje wat ik mooi vind buiten hardrock toestand |
| reactie 229
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Nu ff malware shit aan het doen en dan hopen dat het weg is xD Jawwwhhhhhh Radioactive |
| reactie 230
|
|
|
Ik zette deathcore op -,- |
| reactie 231
|
|
|
Haha, is bij mij niet het geval xD luister alles eigenlijk, ligt aan mijn stemming... |
| reactie 232
|
|
|
The Browning bij mij xD En je bent echt slimmer als ik dacht |
| reactie 233
|
|
|
Ik luister eigenlijk ook alles. Laatste tijd skillet want die zijn awesome Nu is de irritantste advertentie iig weg lang leven malware ding |
| reactie 234
|
|
|
Tegen wie heb je het Esmée? Hypernova is echt n goed album Skillet!!!! |
| reactie 235
|
|
|
Tegen jou Patros Ik heb Hypernova op mijn mobiel staan, en ik spelde dus net Planet Hate op het luidst, met die rotoortjes |
| reactie 236
|
|
|
Nouja trouwens ik luister niet alles. Ik vind dat schreeuwerige vreselijk ( daar krijg ik serieus echt hoofdpijn van) xD Maar de rest vind ik leuk Haha Skillet valt wel in de smaak dus? xD |
| reactie 237
|
|
|
Das het liefelingsnummer van m'n leraar |
| reactie 238
|
|
|
Mandy, dan moet je zeker Suicide Silence eens proberen Of The Browning, heel erg leuk |
| reactie 239
|
|
|
Kan me zo irriteren aan die meiden die de hele tijd foto's posten van 'Everything is fine, but I wish I was dead'. Terwijl zij zo'n beetje het perfecte leventje hebben met alles erop en eraan. Dan denk ik echt van; je weet niet eens wat vechten is... Sorry, dat dit er tussen moest, maar moest het echt ff kwijt... |
| reactie 240
|
|
|
Als je hoofdpijn wilt krijgen tenminste Ik heb alleen monster en hero van Skillet. M'n mobiel explodeert zowat van de muziek -,- |
| Naar boven | |