Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 916
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ikke en bruin of rood worden is er niet bij... Heb overigens een hekel aan een te warme zon, zo warm... Ben een beetje een zeikerd I know.. |
| reactie 917
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sleeping with Kellin is geen probleem voor jou toch? |
| reactie 918
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, oke, ze zijn allemaal geen probleem voor me Luister je eigenlijk soms Pierce The Veil ? - Lisanne, wat maakt het uit, je zaagt niet meer als ik kan, iedereen weet wat voor zaagkind ik soms word |
| reactie 919
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, dat kan. Voor lente/zomer vind ik 20-30 graden ook wel genoeg, warmer moet het niet worden |
| reactie 920
|
|
|
Esmée, dat over dat jongen roepen zou me niet echt boeien. Wordt naar mij altijd "gefloten" voor de grap dan he?! Door een stel irritante jongens... Ook heeft er weleens 1 op valtentijnsdag geroepen dat ie niet snapte wrm ik geen roos had... Maar als ze mij willen zieken moeten ze dat vooral doen, heb liever dat ze mij pakken dan iemand die al geen zelfvertrouwen heeft,.. |
| reactie 921
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Omg, wtf. Ik kom online, 149 meldingen????!!! Praatje slaan, praatje slaan, praatje slaan x1000! Omg.. Morgen 3 toetsen: frans, wiskunde en nederlands -,- GEEN ZIN IN! Esmée.. Je negeert me |
| reactie 922
|
|
|
Emma, suc6 morgen! |
| reactie 923
|
|
|
Ja, Praatje slaan is erg populair tegenwoordig, 62 pagina's in minder dan 1 maand tijd |
| reactie 924
|
|
|
Dankje, zal ik nodig hebben! _ Is depri nog langs geweest sinds gisteren? |
| reactie 925
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, het spijt me, maar verdomme 18 berichten na elkaar ? Je stalkt me, ik moet een kwartier scrollen voor ik mijn eigen berichten vind ! |
| reactie 926
|
|
|
Het is hier ook erg gezellig! Beter dan hier thuis... |
| reactie 927
|
|
|
Die Depri heb ik vandaag niet gezien |
| reactie 928
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Liezai: volgende keer als ze dat doen, gewoon op ze aflopen en doen of je verliefd op ze bent. Dan hoor je ze niet meer lachen Ik heb alleen maar Hell above van PTV, verder niet. |
| reactie 929
|
|
|
WAAROM DENK JE? IK BEN F*CKING GEFRUSTREERD. :O JE KUNT OP Z'N MINST 'N BERICHT STUREN ZO VAN; Emma.. Liefste, mooiste leukste bff op aarde.. Wil je a.u.b. stoppen met me die lieve sms'jes te sturen? xx Dankje schat, xx Esmée <3 Oke, nee, over reacting :$ |
| reactie 930
|
|
|
Patros; Mijn wraak zal zoet zijn... Durf er alleen tegenwoordig niet meer alleen langs |
| Naar boven | |