Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Pinguïns leven ook niet in Nederland normaal gesproken, evenals leeuwen, tijgers, ijsberen ... En die vind je ook gewoon in een dierentuin |
| reactie 572
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oke.. Pinguins Ga even smartschool checken |
| reactie 573
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, snel uitgelegd, ik ben totaal pissed of door een homo hatende depressieve persoon die mensen overhaalt 100 comments te reageren op z'n verdomd topic omdat ie anders van een flat springt (sorry, gemeen, maar ik kan me niet meer inhouden), en we hebben het over dierentuinen en orka's. |
| reactie 574
|
|
|
Orka's En wie is die homohatende gast? En gvd. 7/12 bij aar. WAAROM???? |
| reactie 575
|
|
|
Happy Feet Tja, maar op die jongen/meisje moet je maar niet op letten. Zolang die onredelijk blijft doen... |
| reactie 576
|
|
|
Depri. 7 op 12 is niet zo slecht .. Beter als 0 op 5 .. |
| reactie 577
|
|
|
Ja joh.. bij wiskunde, 2/10 -,- en 2/5 Kom op.. Wat is er met me?????? Depri moet zich vooral niet inhouden. Maar jah, zo scoort hij wel niet veel vrienden hier. Depri, niet persoonlijk, maar je bent wat gemeen. En dit is zacht uitgedrukt.. |
| reactie 578
|
|
|
Ja, wou net zeggen |
| reactie 579
|
|
|
Nathan. 6/12 is net niet gebuisd. En 7/12 is slecht. Papa is wel blij met 11/15 |
| reactie 580
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ze zei dat ze dat zou doen als ze vóór zaterdag geen 100 comments krijgt. Inmiddels is het over een paar uur al zondag |
| reactie 581
|
|
|
Emma, ben je verdomme serieus ? Hij zit me uit te maken voor freak en die soort dingen, ik ben zielig en hij scheld Lucas uit. Ik ben verdomme echt kwaad, maar ik moet offline. Wel, Suicide Silence - Fuck Everything en The Browning - Gravedigger helpen wel als je kwaad bent .. Patros, volgende week zaterdag .. |
| reactie 582
|
|
|
Ik heb net topic van hardboy gezien. Ik kan me ook even niet inhouden;.. Depri, je bent een laffe gast. |
| reactie 583
|
|
|
Ja, nogal een vervelend persoon.. |
| reactie 584
|
|
|
Ja joh, als hij toch alleen maar commentaar heeft op mensen, en hier niet zit te dichten, gaat hij voor mijn part weg. Iemand uitschelden voor een of ander geslacht, of om welke muzieksmaak hij/zij heeft, vind ik gewoon dom en laf. Dan kun je voor mijn part oprotten. Laat mensen zijn wie ze zijn, je kunt ze nooit veranderen. Wel, dat was Emma's wijze raad voor het weekend ^^ |
| reactie 585
|
|
|
Emma, je weet hoe een enorme hekel ik heb aan homo-haters en laffe mensen die erbij schelden, dus je snapt me wel. Tuurlijk sta ik aan Lucas' kant. Nu ben ik echt weg x |
| Naar boven | |