Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 886
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hmm, cupcakes. En geef mij toch maar folk muziek, met de vreemdste, buitenlandse, exotische instrumenten |
| reactie 887
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
We hadden het kunnen weten xD |
| reactie 888
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Deze keer ben ik niet begonnen over eten |
| reactie 889
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
Was gisteren niet echt online dus ik zal nu antwoorden op jullie vragen:ja esmeé ik ken Nirvana mijn pa heeft mij da is laten luisteren toen ik 6 ofzo was en nu luister ik er vaak naar, smells like teen spirit is mijn fav. En patros, ik luister vooral naar Slayer en Pantera, Slayer is trash metal en heel hard en Pantera is ook vrij hard ma ook heel ritmisch dus leuker om naar te luisteren. |
| reactie 890
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Smells like teen spirit moet ik op m'n gitaar spelen En Robbe, als je Slayer al 'heel hard' vindt, luister dan es naar Carnifes of Arsonists Gets All The Girls. Dan is Slayer echt rustig. Angel Of Death is wel n leuk nummer btw |
| reactie 891
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Leuk dat je gitaar speelt! veel succes he hopelijk lukt het |
| reactie 892
|
|
|
EMMA EET APPELMOES en btw Emma |
| reactie 893
|
|
|
Robbe, het is Esmée, maar oké. Emma-verlsaafd Robbe xD ? En je vader is Sws cool :'D mijn vader liet me naar killing in the name of luisteren (eenliedje) naar system of a down, boo ya tribe, rage agains the machine, .. |
| reactie 894
|
|
|
LoL ratm is 5 jaar of zo mijn fav band geweest |
| reactie 895
|
|
|
Mygod xD ik ken het vijf weken xD En plots merk ik dat 90% van mijn muziekstijl ik aan Patros te danken heb Maar ik ga maar eens slapen, morgens x |
| reactie 896
|
|
|
AceOblivion Berichten: 3 |
Goedenmiddag alweer, Mijn naam is Altan en ik moet voor een bepaalde opdracht uit een spellendoosje met verschillende liefdeskaartjes een foto maken en daar achterop een kort gedichtje schrijven. Ik heb tot nu al zo veel gedichten geschreven door dat spellendoosje, dat mijn inspiratie gelijk staat aan die van een walnoot. Ik vroeg me dus af of er iemand was met meer inspiratie dan ik. Ik wilde graag de volgende woorden erin verwerken: Honingbij ( Ze heet Melissa, wat honingbij betekent, maar ik noem haar Mellie ) en Zon ( Dat betekent mijn naam ). Ik zat te denken aan een Haiku of een kort gedichtje omdat het achterop een foto moet kunnen passen en ik het graag kort en krachtig wilde houden, omdat mijn vorige gedicht een regel of 100 betrof. Ik ben echt wanhopig en ik zou je ontzettend dankbaar zijn. Met vriendelijke groet, Altan Celebi |
| reactie 897
|
|
|
Ik had je berichtje gelezen, maar ik weet niets sorry ^^ --- Dan val je bij LO op je hoofd, haal je een nul op vijf voor Aarderijkskunde, word je uitgejouwd voor ziet kunnen en niet mee willen doen. Kan de dag nog erger ? |
| reactie 898
|
|
|
hopelijk gaat t de vlgnde keer beter maaree trek je dr maar niks van aan hoor van die kinders die je uitjouwen die weten nou eenmaal niet beter........... |
| reactie 899
|
|
|
Dankje <'3 Het lukt wel, ik heb enkel vreselijk veel pijn aan mijn been .. Word een litteken. Verdomme. |
| reactie 900
|
|
|
ai das kut voor je hopelijk valt het toch nog ietsiepietsie |
| Naar boven | |