Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nah, Robbe, voor Frans buizen, alsjeblieft he. Hoe kun je daar nu een onvoldoende ophalen O: (just joking, maar ik vind het makkelijk C |
| reactie 857
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik heb nog nooit een buis gehad op Frans Joh.. Op natuurwetenschappen dan! Ik: Een 8,5/26 -,- Niet echt iets op wat je trots kunt zijn -,- |
| reactie 858
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, ik ken al helemaal geen Frans |
| reactie 859
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je bent wel langer dan 1 week weggeweest Robbe |
| reactie 860
|
|
|
Je meent het Patros O: (sorry ;S) --- J'adore Emma, elle est ma copine, ma soeur, ma solei .. |
| reactie 861
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja, vandaag een dialoogje gedaan bij frans :d Easy Shit! Bonjour médecin! Bonjour! Quel est le problème? J'ai mal à la gorge, et mal à la tête. Tu joues beaucoup des jeux a l'ordinateur? Oui, beaucoup. Ah oui, je vois. Ta gorge est rouge. Pour ta gorge, tu prends un sirop.. Ok, merci et au revoir! Au revoir!! En zo van die easy shit |
| reactie 862
|
|
|
Pouvez-vous s'il vous plaît arrêter avec ce con-français! ? Je déteste -,- |
| reactie 863
|
|
|
Zeg, wij zijn niet in Frankrijk, we zijn gewoon in de Lage Landen (de één in Friesland, de ander in Vlaanderen. Allebei lage landen) Dus gelieve Nederlands te praten |
| reactie 864
|
|
|
Patros, xD slappe lach, sorry, oh xD |
| reactie 865
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
We zijn wel dicht bij Wallonië |
| reactie 866
|
|
|
Robbe, sinds wanneer liggen Brugge en Friesland dicht bij Wallonië?? Esmée, pas drôle! Je déteste vraiment -,- Nathan, geloof me, die slakken zijn daar echt vreselijk. Als je ziek wilt worden zou ik ze zeker eten |
| reactie 867
|
|
|
American Blackout .. Holy hell, kan het zó erg zonder stroom .. Moorden, plunderen, wauw .. Patros, sorry hoor C; |
| reactie 868
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
Umm ik woon in limburg. |
| reactie 869
|
|
|
Limburg ligt wel degelijk dicht bij Wallonie Tja, ik wil nu eenmaal alles proberen qua eten en drinken. Misschien vind ik het wel lekker |
| reactie 870
|
|
|
Mijn vader eet slakken, ik loop altijd misselijk weg van tafel, wat ruzie veroorzaakt, dus thuis is 'slakken' een ander woord voor 'ruzie'. |
| Naar boven | |