Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
En wat heb je gevraagt dan? Ik ben zo slecht in mailtjes sturen naar mensen die ik niet ken! |
| reactie 77
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
gewoon of ik ook gedichten mag plaatsen zonder dat het moet worden gekeurd |
| reactie 78
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Heb gemaild, dankje. en nog bedankt voor je reactie! |
| reactie 79
|
|
|
Graag gedaan! |
| reactie 80
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hey mensjes. Ben terug. Tough life, zo studeren .. M'n mama zei; 'Hooo.. Ik ben een slechte mama als ge slechte punten haalt!' Da was zo om te zeggen dat ik nooit ga slagen. Toen ben ik depri achter een gordijn gaan zitten. Ben echt, sad. Niemand kan thuis OOIT Ãets positiefs zeggen over mij.. |
| reactie 81
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, ze bedoeld dat als je examens slecht zijn, ze kwaad zal worden. Jorinda, idk waarom ik het kreeg, ik zei: Oh ik heb dat niet, en toen kreeg ik het xD |
| reactie 82
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wat kreeg je.. Ik kan nie volgen -_- M'n ouders en zussen enzo, bedoelen nooit iets goed. Gvd, Patros, nu heb ik da een liedje 'Happy' in m'n hoofd. Happiness, GA UIT M'N HOOFD! |
| reactie 83
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik mag gedichten inzenden zonder op goedkeuring te moeten wachten. Emms, luister deze dan: www.youtube.com/watch?v=P8a4iiOnzsc Ik ga studeren x |
| reactie 84
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, dat was een interessante middag. Zelf heb ik geen kalkoenen geslacht maar heb we mogen pluimen en net de ingewanden er uit mogen trekken Happy, happy, happy... |
| reactie 85
|
|
|
Ieuw nathan echt? Ik vindt het al vies bij een vis |
| reactie 86
|
|
|
Ja, echt waar |
| reactie 87
|
|
|
Ieuw viezerik |
| reactie 88
|
|
|
Nou, dat viel nogal goed mee hoor |
| reactie 89
|
|
|
bij ons gingen we vissen en de ingewanden eruit halen ik hiel natuurlijk niet mee maar ze vonden een klein visje in de grote vis en ze dachten dat de vis zwanger was haha het was gewoon zijn eten |
| reactie 90
|
|
|
Hehe |
| Naar boven | |