Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Echt? Haha dat had ik niet gedurfd |
| reactie 47
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom niet? Ja, ben wel van onder de indruk van de Kettingbotsing. Man man man, je zou er maar in moeten zitten |
| reactie 48
|
|
|
Ik heb er nog niet van gehoord en briefjes super leuk!! |
| reactie 49
|
|
|
op www.hln.be staat er een artikel daarover, met plaatjes en al |
| reactie 50
|
|
|
HOE ERG!! |
| reactie 51
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mag ik ff droog zijn? Zo erg dus Ben ik trouwens de enige die zich afvraagt waarom Nathan de vlag van Israël als ava heeft? Mag ik die briefjes ook gebruiken? |
| reactie 52
|
|
|
Awel ja, vind ik ook Ja hoor, die mag jij ook gebruiken, veel plezier ermee Waarom, nou dat zal ik je vertellen: ik kwam dat plaatje toevallig tegen op Google en ik dacht; waarom ook niet. Ik vind het best een mooi plaatje, met die mooie blauwe lucht op de achtergrond. En ook heb ik een hele grote interesse in Israel, ik vind het een kei-interessant land. Gisteren nog 4 wegenkaarten gekocht en een boek met allerlei info over Israel, dat gaat over steden, dorpen, klimaat, dieren, planten, FIETSTOCHTJES, en nog veel meer |
| reactie 53
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij en je fietstochten -,- |
| reactie 54
|
|
|
Een mens moet een hobby hebben he |
| reactie 55
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha, @Nathan, om terug te komen op je zinnen, Buiten De Zone, aha, dat kijk ik ook nog, komt soms op TV @Emma, <3 @De rest enzo, ik kom waarschijnlijk niet/weinig online vandaag, ben druk met examens leren. Buitenuit, jeej, toestemming gekregen om zonder goedkeuring gedichten te mogen plaatsen |
| reactie 56
|
|
|
Goeiemorgen |
| reactie 57
|
|
|
Goedemorgen Leuke serie is dat he |
| reactie 58
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Whaaaat ik had gister 11150 bezoekers?! 7000 oke, maar dit is echt veel! :O |
| reactie 59
|
|
|
Tja Lucas, da's nou eenmaal het 'lot' van een goede schrijver. Da's nou eenmaal het risico die je loopt |
| reactie 60
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ja maar deze gaan allemaal naar die sinterklaas gedichten.. die zijn niet goed maar die worden op dit moment veel gebruikt en dus gelezen.. |
| Naar boven | |