Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou ja, als je elke dag zoveel lezers krijgt ook al zijn het voor Sinterklaasteksten; dat wilt toch echt zeggen dat ook die teksten van je heel goed zijn |
| reactie 62
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Nee dat kun je niet zeggen, want je kunt de teksten niet zien voordat je erop gedrukt hebt.. |
| reactie 63
|
|
|
Mja, dat is ook wel weer waar ja.. |
| reactie 64
|
|
|
alsof iemand mijn gedichten 60000 keer gaat bekijken XD |
| reactie 65
|
|
|
Dat weet je nooit |
| reactie 66
|
|
|
Nee dat is onrealistisch denken |
| reactie 67
|
|
|
Wat ben jij lastig om te overtuigen Lucas |
| reactie 68
|
|
|
ja maar jij probeert me van iets te overtuigen wat eigenlijk gewoon onmogelijk is ! |
| reactie 69
|
|
|
Helemaal niet onmogelijk Maar goed, ander onderwerp |
| reactie 70
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, JAKKES xD Oh, vandaag zo dankbaar voor een trap Weer een mooie 'belediging' gehoord vandaag: "Esmée, je bent de Dievege Van De Nacht. Je hebt haar opgesloten in je stenen hart." |
| reactie 71
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Totaal zijn er gister 500.000 gedichten gelezen ;-) Sinterklaas komt eraan, elk jaar moeten we alle zeilen bijzetten om de website online te houden zonder storingen. Dit jaar gaat het erg goed. |
| reactie 72
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
He ja, gisteren zijn er 1320 gedichten van me gelezen, zoveel had ik enkel bij gedicht van de dag, zoveel maand geleden. Hopen dat de site niet onder al die bezoekers lijdt xD |
| reactie 73
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Vandaag jank boel op school echt erg! Haast iedereen die gepest was die huilde enzo. 1tje was gepest omdat haar zus kanker had:O |
| reactie 74
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Oh wat erg! He Esmée, ten eerste ben ik helemaal niet goed in dichten, en ten tweede hoe krijg je dat voor elkaar?, dat je gedichten niet meer eerst hoeven worden gekeurd? |
| reactie 75
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Jorinda je kan gewoon aanvragen bij besto heb ik ook gedaan |
| Naar boven | |