Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 436
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
K bedoelde The Browning. Rage Against the Machine is meer funkmetal en rapmetal. Luister es naar Hollywood undead, ook wel een goeie band om je zus op afstand te houden |
| reactie 437
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Hollywood undead is meer rap.. om iemand "bang te maken" (en voor mij me woede af te reageren) is Suicide Silence ook wel leuk. |
| reactie 438
|
|
|
Die is nice Als je kwaad bent, You Only Live Once of Fuck Everything luisteren Leuke naam om te lezen als je net wakker bent -,- |
| reactie 439
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bwaah, mijn zus kan The Browning al niet aan xD Man, als ik al die dingen eens moet gana beluisteren, val ik dood neer x'D Mijn tekening schiet niet op, en btw, hey Sheala xD Beetje klooien met mijn smartphone, moest er wer per see Whatsapp opzetten -,- snap er niks van xD Nu weer iemand tegen mij: "Je houdt van hardrock, en weet ik veel wat meer deadmetal, en ook van Eminem en Bruno Mars, hoe kan dat?" Waarom doen mensen er zo raar over ?! |
| reactie 440
|
|
|
Ga naar Play Store of App Store, zoek Whats App op en download. Simple as what Iedereen luistert verschillende soorten muziek. Shut the fuck up and deal with it |
| reactie 441
|
|
|
Patros, wauw, zover was ik nu ook nog wel net hoor -,- ik heb het al, ik snap gwn niks van de app xD Ja echt he? Ik zeur toch ook niet tegen iedereen over (ieuw) JB ? |
| reactie 442
|
|
|
Je gaat naar Whats App, daar naar de contactenlijst met personen dke het ook hebben, je klikt op een naam, typt een berichtje en verstuur. Je kunt ook media versturen btw Ik hoor ook wel es iets waarvan ik denk 'dafuq hebben die gebruikt' maar dat zeg ik ook nie hardop |
| reactie 443
|
|
|
xD Weetje, over een week is dat hele HTC nest ding me wel duidelijk. Waarom luister ik hetzelfde liedje hele tijd? Misschien omdat ik het goed vind xD Zusje is weer lopen van Industry xD |
| reactie 444
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Geef die als cadeau voor Kerstmis: Een cd van the browning of van Industry En dan moet je daar opschrijven: vb. Selena Gomez of idk waar die fan van is.. En dan als die dat wilt luisteren.. |
| reactie 445
|
|
|
Idustry .. Is een liedje van The Browning xD Ze is fan van Selena Gomez, ik misvorm die CD wel dat plots iets anders opkomt x'D Sorry raar humeur vandaag, vandaag vijfentwingtig stijlen hardrock gehoord en ook nog hardlife, word me stilaan te veel xD |
| reactie 446
|
|
|
|
| reactie 447
|
|
|
xD Zo ongeveer |
| reactie 448
|
|
|
Ooit dit spelletje gespeeld?: www.funnygames.be/spel/happy_wheels.html |
| reactie 449
|
|
|
Ik haat funnygames xD Ben Blew'en |
| reactie 450
|
|
|
-,- Heb je het gespeeld? -,- Geloof me, als je het speelt, Ga je nachtmerries krijgen, Maar het is wel een 'funny' (haha) spel.. |
| Naar boven | |