Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Natuurlijk heb je gelijk Maar ik kan het niet uitleggen, ik wil het niet, en laat me dan een bos omzagen, ik ga nu het einde van de examens vieren door het bewerken van foto's. Doei. |
| reactie 302
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ga maar weer es verder met Jingle Bells -,- |
| reactie 303
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Doe het wel rustig aan he Esmée Veel plezier Patros, waarom moet je dat oefenen eig.? Ga je ermee optreden? |
| reactie 304
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nog niet eens over nagedacht Nathan, thnx voor de tip Maar nee, ik moet verschillende technieken, melodieën en ritmewisselingen oefenen om beter te leren spelen |
| reactie 305
|
|
|
Oke, jullie hebben allemal gelijk xD Emma en ik zijn gewoon domme kleuters, nog steeds zoals vroeger: 1 dag ruzie, 's avonds opgelost xD Maarjah, het moest er toch van komen @Nathan, rustig aan doen met foto's bewerken?! xD Oke, snap wel beetje wat je bedoeld, was een heel klein beetje superboos geworden op mijn GIF (weer zo'n bewegend plaatje) want de laatste laag versprong weer |
| reactie 306
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Inderdaad Esmée I loooovvvveeeeee zuurstokjes (wandelstokjes)!! Ik ben er nu eentje aan het eten, Die smaakte in het begin naar mango, nu weet ik het niet.. Ben er gewoon op aan't sabbelen |
| reactie 307
|
|
|
(DANKJE EMMA Ik heb voor mijn zus een ketting met zo'n idiote snor en zo'n bril aan. Enne groene nagellak xD Ik verveel me serieus dood -,- Ik lachtte me gisteren echt een ongeluk, mijn papa kijkt naar me en zegt: "U leven is echt fel aan het veranderen he?" Ik dacht van moest je eens weten xD En we gingen slapen, mijn papa staat op en zegt: "Waar is Scampi?" Ik begn tuurlijk keihard te lachen, maar mijn mama had de kat de hele avond Scampi zitten noemen, dus ik kon niet meer bijkomen xD |
| reactie 308
|
|
|
Mooi gelukkig Eten, eten, eten Ach, wat een leuk katje, lekker speels |
| reactie 309
|
|
|
Hahahha Ik begin 'dat' en niet' te gebruiken M'n zuurstokkie is bijna op.. -,- life sucks.. Maar ik heb er nog drie Bij de winkel kosten die maar 0,14 euro (14 cent p/s), en daar moet je van profiteren hé! |
| reactie 310
|
|
|
Wat een lekkere naam 'Scampi' Eet smakelijk dan Emma, ik had vanaochtend nog even de pannenkoeken die over waren van gisteren opgegeten. Ieder zijn ontbijt he |
| reactie 311
|
|
|
Nathan, ze heet Naranja [Narancha] en niet Scampi xD Maar ze lag de hele avond in de 'vorm' van een scampi, dus daarom xD Maar soms is mijn papa raar, dan word hij waker en vraagt aan MIJ: "Waar is Esmée?" xD @Emma *Geeft computer een hugg* dankjewel |
| reactie 312
|
|
|
Nathan, ik heb nu ook zin in pannenkoeken!! Stommerik ;D Nom, nom, nom pannenkoeken!! Of flensjes met blauwbessensaus en choco! allebei ineens! En als ik dat doe dan zegt iedereen thuis; Dat is erover hè Emma! Mn zuurstokkie is op -,- |
| reactie 313
|
|
|
Ja, ik weet wel dat ze niet echt zo heet Naranja is ook best mooi eig. Waar komt die naam vandaan? Niet uit de Nederlandse Gebieden zeker? Emma, jij ook al zo'n pannenkoekenzot? Zijn ook zo lekker he, met veel suiker of stroop er op |
| reactie 314
|
|
|
Nathan, het is Spaans voor appelsien HAHAH xD Heb ik altijd als ik pannenkoek met bloemsuiker wil eten: "Esmée ne, je bent net afgevallen!" dan pak ik de pot choco, is het nog niet goed ! "Gek, hoe dik wil je worden?" Ouders xD Emma, moet je morgen naar een viering? En denk eens na welke film we gaan kijken inde vakantie ! Mijn filmtickets zijn bijna verlopen ! xD |
| reactie 315
|
|
|
Zeg maar wanneer. En welke film zullen we wel zien Anders vandaag En nee, ik moet morgen niet naar een viering? Maar ik heb wel school morgen van 9u tot 11u.. En rond 11:30 ben ik thuis, moet ik eten enzo.. Maar zeg maar wanneer! |
| Naar boven | |