1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan (4)

datum 18-12-13 19:04
reactie 301
Verwijderde gebruiker
Natuurlijk heb je gelijk
Maar ik kan het niet uitleggen, ik wil het niet, en laat me dan een bos omzagen, ik ga nu het einde van de examens vieren door het bewerken van foto's. Doei.
datum 18-12-13 19:11
reactie 302
Patros-Fibros
Ik ga maar weer es verder met Jingle Bells -,-
datum 18-12-13 20:17
reactie 303
Verwijderde gebruiker
Doe het wel rustig aan he Esmée

Veel plezier Patros, waarom moet je dat oefenen eig.? Ga je ermee optreden?
datum 18-12-13 21:42
reactie 304
Patros-Fibros
Nog niet eens over nagedacht Nathan, thnx voor de tip
Maar nee, ik moet verschillende technieken, melodieën en ritmewisselingen oefenen om beter te leren spelen
datum 19-12-13 09:45
reactie 305
Verwijderde gebruiker
Oke, jullie hebben allemal gelijk xD
Emma en ik zijn gewoon domme kleuters, nog steeds zoals vroeger: 1 dag ruzie, 's avonds opgelost xD Maarjah, het moest er toch van komen

@Nathan, rustig aan doen met foto's bewerken?! xD
Oke, snap wel beetje wat je bedoeld, was een heel klein beetje superboos geworden op mijn GIF (weer zo'n bewegend plaatje) want de laatste laag versprong weer
datum 19-12-13 09:54
reactie 306
Verwijderde gebruiker
Inderdaad Esmée

I loooovvvveeeeee zuurstokjes (wandelstokjes)!! Ik ben er nu eentje aan het eten, Die smaakte in het begin naar mango, nu weet ik het niet.. Ben er gewoon op aan't sabbelen Mama is er niet, en papa ook niet (werken)! en mn zus slaapt nog, en m'n kat doet irri. Doe springt telkens op tafel, via de keukenstoelen. En die bijt altijd in m'n voeten -,- mean bitch. xx Heb gisteren een ring met een hert erop voor m'n oudste zus gekocht, oorbellen voor m'n tweede oudste zus, en een blikken doos voor m'n mama waar je koffie in kunt doen XX loovvveee kerstmis
datum 19-12-13 10:02
reactie 307
Verwijderde gebruiker
(DANKJE EMMA )

Ik heb voor mijn zus een ketting met zo'n idiote snor en zo'n bril aan. Enne groene nagellak xD Ik verveel me serieus dood -,- Ik lachtte me gisteren echt een ongeluk, mijn papa kijkt naar me en zegt: "U leven is echt fel aan het veranderen he?" Ik dacht van moest je eens weten xD En we gingen slapen, mijn papa staat op en zegt: "Waar is Scampi?" Ik begn tuurlijk keihard te lachen, maar mijn mama had de kat de hele avond Scampi zitten noemen, dus ik kon niet meer bijkomen xD
datum 19-12-13 10:05
reactie 308
Verwijderde gebruiker
Mooi gelukkig
Eten, eten, eten Nou ja, eigenlijk bedoel ik dat je je niet druk moet maken, omdat je gisteren toch wat kwaad was Esmée
Ach, wat een leuk katje, lekker speels
datum 19-12-13 10:06
reactie 309
Verwijderde gebruiker
Hahahha Daar wou ik bij zijn..

Ik begin 'dat' en niet' te gebruiken
M'n zuurstokkie is bijna op.. -,- life sucks..
Maar ik heb er nog drie Zelf betaald Maar ja,
Bij de winkel kosten die maar 0,14 euro (14 cent p/s),
en daar moet je van profiteren hé!
datum 19-12-13 10:11
reactie 310
Verwijderde gebruiker
Wat een lekkere naam 'Scampi' Blij dat jullie weer vrienden zijn
Eet smakelijk dan Emma, ik had vanaochtend nog even de pannenkoeken die over waren van gisteren opgegeten. Ieder zijn ontbijt he
datum 19-12-13 10:14
reactie 311
Verwijderde gebruiker
Nathan, ze heet Naranja [Narancha] en niet Scampi xD Maar ze lag de hele avond in de 'vorm' van een scampi, dus daarom xD
Maar soms is mijn papa raar, dan word hij waker en vraagt aan MIJ: "Waar is Esmée?" xD

@Emma *Geeft computer een hugg* dankjewel
datum 19-12-13 10:14
reactie 312
Verwijderde gebruiker
Nathan, ik heb nu ook zin in pannenkoeken!!
Stommerik ;D

Nom, nom, nom pannenkoeken!!
Of flensjes met blauwbessensaus en choco! allebei ineens!
En als ik dat doe dan zegt iedereen thuis;
Dat is erover hè Emma!

Mn zuurstokkie is op -,-
datum 19-12-13 10:17
reactie 313
Verwijderde gebruiker
Ja, ik weet wel dat ze niet echt zo heet Maar dan nog is het een lekkere naam
Naranja is ook best mooi eig. Waar komt die naam vandaan? Niet uit de Nederlandse Gebieden zeker?

Emma, jij ook al zo'n pannenkoekenzot? Zijn ook zo lekker he, met veel suiker of stroop er op Flensjes ook lekker, maar dan met stroop. Met blauwbessensaus en choco nooit op
datum 19-12-13 10:18
reactie 314
Verwijderde gebruiker
Nathan, het is Spaans voor appelsien

HAHAH xD Heb ik altijd als ik pannenkoek met bloemsuiker wil eten:
"Esmée ne, je bent net afgevallen!" dan pak ik de pot choco, is het nog niet goed ! "Gek, hoe dik wil je worden?" Ouders xD
Emma, moet je morgen naar een viering? En denk eens na welke film we gaan kijken inde vakantie ! Mijn filmtickets zijn bijna verlopen ! xD
datum 19-12-13 10:21
reactie 315
Verwijderde gebruiker
Zeg maar wanneer. En welke film zullen we wel zien
Anders vandaag

En nee, ik moet morgen niet naar een viering? Maar ik heb wel school morgen van 9u tot 11u.. En rond 11:30 ben ik thuis, moet ik eten enzo..
Maar zeg maar wanneer!
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan (4)

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.