Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke, gezonde naam De volgende keer als je ouders dat zeggen; hen gewoon terug pakken |
| reactie 317
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
In de vakantie |
| reactie 318
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nathan, ik wou met een nieuwe pagina beginnen!! Oh ja, ik zal vragen of dat mag. Maar eerst moet jij vragen en zeg als het mag van jouw ouders, dan vraag ik het aan de mijne xx Moet jij morgen naar school? En als ik mag blijven slapen morgenavond, om hoelaat dan? |
| reactie 319
|
|
|
Ik moet morgen niet naar school Ik zal vragen, mama is net thuis. nathan, xD |
| reactie 320
|
|
|
:O Gelukzak. |
| reactie 321
|
|
|
Sorry Emma, had je 1 minuut even moeten wachten om te gaan reageren |
| reactie 322
|
|
|
Haha Nathan -,- Shit. Ik realiseer me net, dat ik nog konijneneten moet gaan kopen! Samen met m'n zus die nog slaapt -,- Maar m'n mama zei; Niet gaan zonder Marie hè! dus ik zo van; Oké! |
| reactie 323
|
|
|
Ga haar gewoon uit bed trekken, het is tenslotte toch half 11, bijna middag |
| reactie 324
|
|
|
Nee, dan is die de ganse dag slecht gezind.. En dat wil je niet meemaken.. ik moet het elke dag al meemaken -,- Alle hens aan dek! Ziet iemand een nieuwe afbeelding? |
| reactie 325
|
|
|
@Emma, je kan (misschien) morgen, moet m'n rapport dan wel afhalen :O En nee, ik zie geen niuewe foto .. Ik ga even plaatje bewerken xD |
| reactie 326
|
|
|
Oei, ochtenhumeur Ja, ik zie het. Heerlijke snoepgoed |
| reactie 327
|
|
|
Fock this foto! Omg, ik zit naar music for life te luisteren, En miley Cyrus; wrecking ball is op -,- Al die kinderen zitten daar zo met hun handjes in de lucht alsof ze Regi Penxten zijn; Waar zijn die handjes!! Gelukkig; het liedje is voorbij! Nu een ander stom liedje dat ik niet ken! |
| reactie 328
|
|
|
Marie, ochtendhuleur, nèèh xD Ik wel, en laat dat plaatje maar, vind geen geschikte GIF |
| reactie 329
|
|
|
Hehe, Miley Cyrus. Die zie ik ook elke dag verschijnen in het Nieuwsblad tegenwoordig |
| reactie 330
|
|
|
@Esmée, Om hoela mag ik dan komen morgen? @Nathan, ik zie m'n eigen afbeelding niet -,- Hoe zie je dat?????? |
| Naar boven | |