Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
@Nathan, dankje xD @Patros, idk, foto op internet gevonden, vond het gewoon mooi xD Zo het moet er even uit: Fuck dinsdag ochtenden waarop ik geen eten wil ! xD Zit hier echt te verhongeren, maar heb geen zin in eten, kut -,- |
| reactie 272
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Eet gwn man. YESSSSS... M'N TOETSE ZIJN VOORBIJJJ BEN HAPPY Ready for vacation!! |
| reactie 273
|
|
|
Nee. EN jij moet echt even leren dat ik gevoelens heb takkenkind ! Tering slecht humeur. Sins die online-balk weg is ben ik ook veel minder on, blijkt nu xD |
| reactie 274
|
|
|
sapanapa Berichten: 1 |
Je zingt vals of niet Misschien durf je niet toegeven. als dat wel is doe dan |
| reactie 275
|
|
|
Wat is je probleem? Waar heb je het over? |
| reactie 276
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Esmée, wil je liever niet t*ring zeggen? Toch wel een erg woord En waarom ben je slecht gehumeurd? Is bijna vakantie hoor En dat van Sapanapa vraag ik me ook af |
| reactie 277
|
|
|
Sorry Nathan .. Ik weet eigenlijk niet wat het betekend .. Zal het nooit meer doen ! Ik ben slechtgehumeurd door Emma ! (Ik heb het opgezocht, en schaam me nu doodhard .. Waarom leer ik geengewone vloekwoorden ? |
| reactie 278
|
|
|
Mooi zo Oei, dat is niet leuk |
| reactie 279
|
|
|
Ja, oh echt, waarom slaat niemand me -,- ik zal gewoon Holy Hell blijven zeggen En nee, het is omdat ik kan er niet tegen als Emma iets schrijft als: Ik deed nie wa mn papa me vroeg en die was kwaad ??! mdat ze geen 'fatsoenlijk Nederlands' schrijft, en ik word echt kwaad om alles enzo xD |
| reactie 280
|
|
|
Tja ach, je hebt het niet 'expres' gedaan en het was zeker niet je bedoeling om evt. mensen ermee te kwetsen, je wist immers niet wat het betekende. Nu weet je dat wel en laten we zeggen: je hebt gewoon iets geleerd Aha zo tja, ze schrijft gewoon in afkortingen. Nou ja, zolang het nog leesbaar is en niet alles in dialect schrijft |
| reactie 281
|
|
|
Smakelijk Nathan. Ja, ik zeg dat woord nooit meer ! Maar ik ga zodadelijk maar eens eten en paardrijden (Dear God, give me a pretty horse !) Alleen op dit moment ben ik katholiek |
| reactie 282
|
|
|
Dankjewel, mooizo |
| reactie 283
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan en eten -,- (mag ik echt nie in dialect praten?? Esmée, iedereen mag schrijven zoals ie wil, jij schrijft ook niet altijd even duidelijk! Yeah, f*cking Jingle Bells leren spelen op de gitaar -,- |
| reactie 284
|
|
|
Vind je dat niet leuk PF, Jingle Bells spelen op gitaar? |
| reactie 285
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat had ik niet van je verwacht Nathan!! Maar nee. Halloween is net voorbij en ze beginnen al van de f*ckibg irritante kerstliedjes te draaien -,- Misschien dat ik er een punk/metalversie van ga maken... |
| Naar boven | |