Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Een heel klein beetje heel klein, maar Luan is knapper xD |
| reactie 257
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aha gelukkig, klein beetje is toch iets beter dan helemaal niet he |
| reactie 258
|
|
|
xD Zo zo, wiskunde examen ging 'goed' -,- Waarom in de naam van weet ik veel wie moesten we een exponent kennen ?! xD |
| reactie 259
|
|
|
Oei |
| reactie 260
|
|
|
Da's zo van 2 tot de derde macht die prul -,- Zo .. Jij bent echt altijd online niet? xD |
| reactie 261
|
|
|
Aha Nee, ik kom net op de computer |
| reactie 262
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Blehhhh,, school |
| reactie 263
|
|
|
Gadverdam ! Wtf is Shockwave Flash en waarom wil ie niet werken ? ! Oh neeh Nederlands leren .. Laters xD (Ps, Emma kom helpen !! xD) Vraag me niet waar, maar ik heb weer eens een zin gelezen: Ik eindig zeker in de hel, Maar als je voor mij kiest, Heb ik toch nog een stukje van de hemel gezien .. |
| reactie 264
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Waarom moet ik je helpen? Ik ben zelf bezig met geschiedenis en godsdienst -,- Omg, nog ff en ik smijt die piano thuis de deur uit. IK WORD ER GEK VAN! (Esmée, kom helpen!) PS; Mooi gedichtje |
| reactie 265
|
|
|
Emma, het is geen gedicht -,- Het is een openingzin xD Lees mijn gedicht even wat ik net heb ingezonden, wil weten wat je er van vind Em ! |
| reactie 266
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Heb al gelezen Oke dan, Mooi kort dingetje. Moet normaal leren, Ma ik heb het opgegeven. Al da commentaar hier! Zo ga je nooit verder geraken, nee. Gistere zei papa; Wilt ge iets worden in uw leven? Ik zeg; ik weet nie wa ik wil worden. papa; Nee! Da vraag ik nie. Wilt ge IETS worden in uw leven? Daarvoor moet ge studeren! Ge hebt de kans gekregen, dus ge moet die gebruiken! En ge hebt verstand gekregen, dus gebruik da! Dus ja, ik word als dom beschouwd bij m'n ouders.. Btw, ik heb een nieuw gedicht ingezonden. Ik wacht tot het is goedgekeurd |
| reactie 267
|
|
|
Bijna vakantie he Jorinda Emma, zo moet je niet denken. Persoonlijk denk ik wel dat je vader dat goed bedoeld |
| reactie 268
|
|
|
Oeh .. I like my FacoBook page !! i42.tinypic.com/nnjl2x.png Die is toch gewoon awesome x'D (No, I just like my avatar and cover x |
| reactie 269
|
|
|
Wat een mooie basgitaar |
| reactie 270
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nice bass Is dat de originele van Krist? |