Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 1036
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
HELP O HELP O HEEELLLUUUUPPP!!! Ik had daarnet m'n Smartschool geopend, En naar m'n score punten boekje gegaan. Ik had een 4/20 bij Nederlands, Maar had het nog niet gezegt, En hij zat naast me te bellen naar m'n peter, En hij zag 3 dingen rood, En ik sloot het snel af, Hij zei; Nee, Nee! Doe da terug! Ik melde me af, En hij zei; Ik kijk seffes op mijn Smartschool! Ik logde me terug in, M'n wachtwoord lukte niet van de 1ste keer. Ik zei; Ja, Ik had er een 4/20 op, Ma ik ben al naar remediëring geweest.. En hij zei; Wat?!!! En een 20/30 ben ik ook nie echt tevreden mee hè! Ik dacht van; IK ZIT HIER FOCKING KWEENIE HOEVEEL UREN TE LEREN, EN IK KRIJG DIT ALS BELONING? HOU JE BEZIG MET JE EIGEN WERK! Ik ben nu boos op papa, want hij ging da zegge tegen mama.. Ik zei; Doe ma.. En ik dacht; Kan me toch nie schelen.. |
| reactie 1037
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het valt allemaal niet mee he Emma Oei, da's jammer Esmée, mja had gekund he |
| reactie 1038
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, ik bedoel het echt niet k*t, maar misschien moet je gewoon meer leren voor Nederlands -.- Ik moet toch ook soms vier uren achter mijn bureua stom iets nakijken? Jeahj, vandaag school, 100 mensen die vragen: WAT IS ER GEBEURD ?? |
| reactie 1039
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Of op een andere manier leren |
| reactie 1040
|
|
|
Ja. Oh gosh, start nooit een facebook groep met de naam spastische eenhoorns <3 niemand laat m gerust xP |
| reactie 1041
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Haha, loll " |
| reactie 1042
|
|
|
Waarom heb je zo'n groep geopend? |
| reactie 1043
|
|
|
Omdat de hele school kent nu bij ons de spastische eenhoorn, en ik heb dat uitgevonden xP OMG, veranderingen ! Helemaal vol angst, vriendenverzoek gestuurt naar Luan |
| reactie 1044
|
|
|
Spannend, maar die zal je wel accepteren zeker? Ik zie niet in waarom hij dat niet zal doen |
| reactie 1045
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Tuurlijk gaat ie m accepteren |
| reactie 1046
|
|
|
Welkom Lucas op Praatje Slaan |
| reactie 1047
|
|
|
OMG JA XD Geacepteerd omg, shit, ja, oh Ja welkom Lucas, na drie praatje slaan's komt hij eraan x) |
| reactie 1048
|
|
|
Ik heb wel eens vaker wat gereageerd hoor :$ maar ik zit hier wat minder op dit topic |
| reactie 1049
|
|
|
Praatje Slaan 3 is al bijna afgelopen joh |
| reactie 1050
|
|
|
hehe daarom doe ik het ook niet |