Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 1021
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Meen je dit nu? Heb je niet gezien wat dat ik schreef? Over dat ik bijna dood was (overdrijf) dat ik eenbeijna hersenschudding had ?!? |
| reactie 1022
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jebenternog,Esmée. Enwatisermismetspaties? Ditistochooknietleuk-_- |
| reactie 1023
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nathan, (+.-) Emma, -,-" Esmée, je bent er nog, dat is het belangrijkste |
| reactie 1024
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oei, neem me niet kwalijk, niet mijn bedoeling. gelukkig dat je nog gezond bent. |
| reactie 1025
|
|
|
xP Gezond gezond .. Ik ben thuis vandaag, duizelig en veel pijn aan me enkel |
| reactie 1026
|
|
|
Oei |
| reactie 1027
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Beterschap Esmee! Gevallen van een paard? Weet nog goed toen mijn heup en been kompleet rood en blauw was omdat ik gevallen was.. We hadden toen hout snippers in de bak. Geen succes -.- Sorry dat ik wat minder online ben! Het gaat gewoon goed met mij, alleen wat druk en gestress op school omdat alle 2e jaars een kerst diner moeten organiseren voor 120 mensen. En IK moet alles regelen omdat ik team leider ben bij het team Organistatie... Maar ik kan dat wel denk ik En ik ben de laatste weken weer gaan boksen. Vanavond weer hoop ik Alleen heb nog niet betaald.. Moet ik ook maar eens doen |
| reactie 1028
|
|
|
Dat is leuk dat je een kerstdiner mag organiseren Veel succes daarmee, ook met boksen. Leuk trouwens, iemand in elkaar meppen |
| reactie 1029
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha ik train met me broer en zijn vriendin. Zijn vriendin kan ik wel in elkaar meppen, maar me boer is wel erg groot en sterk |
| reactie 1030
|
|
|
xD Ik ben blij, weet niet waarom |
| reactie 1031
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Geniet ervan |
| reactie 1032
|
|
|
xP het is al weer over |
| reactie 1033
|
|
|
Waarom kan je je (toekomstige) schoonzus wel in elkaar meppen? Esmée voel je je al wat beter? Misschien dat je daarom blij bent? Donderdag Chanoeka vieren in Antwerpen, ben benieuwd wat voor lekkers ze voorschotelen, zowiezo Soefganiot, dat zijn blanke oliebollen (lijkt op Berliner Bollen) met jam/gelei ertussen. Meer dan 10 jaar voor het laatst gegeten dat en dat is lekker |
| reactie 1034
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ahw, waarom is het al weer over dan? |
| reactie 1035
|
|
|
Euhm Nathan, als je spieren protesteren als je bewegt gaat het niet veel beter .. Jorinda, idk, het kwam en het ging. Een beetje zoals het kwam, het zag en het verdween |
| Naar boven | |