Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 1066
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
http://ggzindebres.nl/ dit is indebres, en het gesprek is redelijk goed gegaan. Dinsdag naar psychiater, en woensdag weer naar indebres... |
| reactie 1067
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ok.. Even ertussen; Een vriendin had me dit gestuurd;; je moet het lezen op de melodie van zie ginds komt de stoomboot* Zie ginds komt de leraar met proefwerken aan. Hij brengt ons ellende, rapport naar de maan. Hoe huppelt het pennetje al over het papier. Oh laat ons eens raden dat wordt weer een 4. Veel succes met jullie examens! xoxo blabla |
| reactie 1068
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Totaly not -,- Emma, da's gwn stom, en jij doet je geld daaraan op ! Dat rijmpje staat wel 100 keer op deze site ! |
| reactie 1069
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
DOH DOH DOH ultra random |
| reactie 1070
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke mooi Jorinda, veel succes dan en hopelijk dat het echt gaat helpen he Ja, dat versje is inderdaad al bekend ja. Maar dan blijft het wel grappig om te lezen 1x per jaar Nu we het toch over examens gaan hebben: EXAMEN-BLUES drukke schoolweken urenlang blokken tot ’s avonds laat rond 18 uur vlug die hap naar binnen werken want er is haast want de examens staan voor de deur zenuwen, spanningen stress en drukte urenlang studeren tot ver na 18 uur rond 16:30 vlug naar huis om te leren want de examens staan voor de deur ik verlang nu al naar de vakantie elke dag tot een uur of tien heerlijk uitslapen, geen stress heerlijk rust leuke dingen doen op reis gaan, ski-les in de bergen of aan de kust |
| reactie 1071
|
|
|
Allah Berichten: 7 |
Ik ben terug, BITCHEWSSSS ;O |
| reactie 1072
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Allah, (voelt vreemd om te typen) We zijn geen Bitches. Behalve ik. Ik ben een Bitch. Nog meer als een Bitch. Ik ben als de dochter van de duivel. (Hail Satan XD) En als je denkt dat deze mensen hier Bitches zijn, heb je hier denk ik niet meer veel te zeggen want zo maak je geen vrienden. |
| reactie 1073
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Oh nooo!! It returns!! It was so cozy without a guy who sees himself like he is a god -,- Go screw yourself Allah, you are (how dafuq it's possible) more anoying than Ylvis! And everyone knows how hard is that! @Jorinda, succes @Sheala, you are as bitchie as a turky, so totally not @Emma, zo oud als een sarcofaag -,- (shaggie -,-) |
| reactie 1074
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
xD Wacht es, Allah komt enkel online als Robbe er is .. Robbe leg ens uit ? Ben moe, stomme examens binnenkort, jakkes |
| reactie 1075
|
|
|
Ja, nu je het zegt... Suc666 Esmée |
| reactie 1076
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Sorry hoor -_- Ben ook nie van deze tijd |
| reactie 1077
|
|
|
Hoezo niet Emma? Het is wel de tijd van chocola |
| reactie 1078
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, dat heb ik ook al gemerkt |
| reactie 1079
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Haha Pf -.- Ik ben aardig tegen jou, dus je vind mij niet bitchie.. Wij hebben ook wel ruziegehad toch? Ik ben best bitchie. |
| reactie 1080
|
|
|
Ik kan jou niet echt bitchie noemen |
| Naar boven | |