Huiskamer: Praatje slaan? [3]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het zit hem in de naam waarschijnlijk |
| reactie 842
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat zal zeker wel aan de naam liggen ja, kan zijn dat ie op mij lijkt dan Oei moest je er vandaag op rijden dan? Hoe komt het dan, dat je wordt terug geduwd in het, zou ja, negatieve? Blijven denken aan die leuke dingen |
| reactie 843
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Dat stomme beest heb ik gister gereden. 1 grappig ding, ik reed op een haar naar me docent aan. (stom beest is echt niet te sturen) Nathan de pony houd ook van eten dus dat hebben jullie gemeen. Ik weet niet waarom ik steeds in het negatieve word gedrukt.. Het is alsof ik vooruit kijk en wil, maar ik moet een zware kar van het verleden mee slepen en soms lukt dat gewoon niet.. Ben nu gewoon een beetje pissed op een vriendin.. (2 eigenlijk) Ik kom er wel overheen. Uiteindelijk komen wij er allemaal overheen. We gaan toch dood, waarom je tijd verspillen aan dit? Gewoon stom van mezelf.. |
| reactie 844
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aha, en hij is ook vervelend, net als ik dus En als je nou die kar probeert achter te laten? Dat zou dan toch een last minder moeten zijn. |
| reactie 845
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Nathan: -,- Alsof ze niet probeert om die zware kar achter te laten! -,- |
| reactie 846
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, inderdaad .. Maar een onstuurbare pony, wtf, doet me denken aan Tammy. Als je links stuurt, gaat hij rechts en omgekeerd .. als je hem sneller wil laten gaan, vertraagd hij en omgekeerd .. Omgekeerde paardenwereld xP |
| reactie 847
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha Esmée.. Het is goedgemaakt met Robbe.. Hij heeft sorry gezegd.. Hij had speciaal een account aangemaakt hierop.. Ik heb ook sorry teruggezegd... |
| reactie 848
|
|
|
Echt? Hoe heet(te) hij hierop? |
| reactie 849
|
|
|
koewolf.. Hij houd van milkachocola... |
| reactie 850
|
|
|
Zit hij hier nog op? |
| reactie 851
|
|
|
Idk.. HAAT AARDRIJKSKUNDE.. En geschiedenis.. |
| reactie 852
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Kom binnenkort op tv :$ |
| reactie 853
|
|
|
Echt? Waarom/welke zender? |
| reactie 854
|
|
|
Cool.. Jorinda als presentatrice Of als actrice Ok.. Sorry.. Ben hyper.. |
| reactie 855
|
|
|
Emma. Jed rinkt geen Red Bull, betekend sowieso dat je TE VEEL chocolade op hebt. be cool .. |
| Naar boven | |