Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Luchtig tekstje En trouwens, als je echt wilt weten wat er is, ik kan het je zeggen, maar niet hier. Die tekst was 100% waarheid |
| reactie 107
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Nou wat jij luchtig kan noemen... ik vind mijn leven nou niet echt luchtig. Maar ik denk dat ik maar stop op dit forum.. ik wil jullie niet meeslepen in al mijn shit. Behalve jij partos. Jij zit te diep. |
| reactie 108
|
|
|
Waar zit ik diep in dan? Jouw problemen of die van mezelf? Ik ben in een bloody mood dus ik vind het lekker luchtig |
| reactie 109
|
|
|
Je zit te diep in mijn problemen denk ik.. |
| reactie 110
|
|
|
Ik kan in heel veel dingen heel diep zitten, ja |
| reactie 111
|
|
|
Je weet dat dat heel verkeerd klinkt he? ... maar ik snap wat je bedoelt. |
| reactie 112
|
|
|
(>_< |
| reactie 113
|
|
|
Normaal gesproken niet maar die smiley maakt t zo.... vreemd. |
| reactie 114
|
|
|
Ik schep alleen op met eten, verder niet Het klinkt wel wat vreemd nu ik het nog eens overlees |
| reactie 115
|
|
|
Haha ja.. Gelukkig dat je alleen eten opschept! Dat enige opscheppen is belangrijk! XD |
| reactie 116
|
|
|
Jouw reactie dan niet? 'jij zit te diep' hoor je ook niet elke dag |
| reactie 117
|
|
|
Ow.. ja dat klinkt ook aardig verkeerd... wat doen wij dit forum aan! XD |
| reactie 118
|
|
|
Ach, het heet 'praatje slaan', Dus het kan overal over gaan. Van regenbogen tot koninkrijken, Ik ga mijn oogleden van binnen bekijken. Good night every body! |
| reactie 119
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hahaha, echt, het is gewoon lol om dit topic te lezen Sheala, dit topic gaat overal over En in onze klas kwamen dingen er zo vaak verkeerd uit !! M'n vriendin noemde me zelf ooit schatje, omdat ze niet oplette, M'n meester noemde me poppemieke en een jongen zei: Is zij zeker een meisje, en een andere jongen zei toen: Tuurlijk is ze dat !! Dus ... Veel gelach en doorgedachtte .. |
| reactie 120
|
|
|
Ja gelukkig gaat het over alles! 1 onderwerp is saai Ik heb ook een docent die noemt alle leerlingen liefje of schatje. Nu probeert hij dat niet meer te doen omdat iedereen vind dat dat erg verkeerd overkomt |
| Naar boven | |