Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wat vinden jullie van dit gedicht? Emma had een rotkamp, Maar dat van mij was ook niet met altijd evenveel plezier, Want dat ene meisje, Wat een irritant dier ! Ze pakt je pony af, Zit op te scheppen over haar poetsgerief, Ze krijgt ook nog een eigen pony hoor! Pff, ze was niet lief, ‘WAT DOE JE NU!? Weet je el dat dat MIJN borsel is’ Sorry hoor, ik ben gewoon een mens, En ik had het eventjes mis, Zonder zadel op een pony, Damn, ze neemt dezelfde als mij, ‘Zeg, hou mijn rijhandschoentjes eens vast’ ‘Nu graag’ is wat ze me zei, Eerste wat ik deed, handschoentjes op de grond, Terug in de piste kreeg ik de vraag: ‘Waar zijn mijn handschoentjes?’ ‘In het zand’ zei ik haar vaag, Terwijl ik met de pony naar stal liep, Trok ze het leidsel uit mijn hand, ‘Godver, doe maar hoor, Maak die pony maar irritant!’ ‘Euhm, wil je me helpen?!’ Riep ze me na, maar ik negeerde dat kind, Irritant mormel, De enige twee woorden die ik aan haar gezaag bind, Aan iedereen die het wil weten, Vertel ik wat ze deed, Haha, ze voelt zich nu dom, Nu iedereen het weet, De laatste dag, Weer dezelfde pony, we moesten hem delen, Ik keek haar kwaad aan, We vlogen elkaar bijna naar de kelen, Maar plots deed ze lief, ‘Wil je mijn zadeldoek of het manege doek? Gebruik mijn borstels maar, De jouwe waren toch zoek?’ Ze deed de hele dag TE vriendelijk, Vroeg alles aan mij, ‘Wij worden geen vrienden, echt niet’ Is het laatste, wat ik tegen irritant mormel zei …. |
| reactie 572
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou nou, spannend tekstje Je werd wel wantrouwig zeker, toen ze te vriendelijk deed of niet? |
| reactie 573
|
|
|
Niet wantrouwig, ze is gewoon irritant, en ze wou haar belangerijk maken, omdat ik (sorry) veel vrienden had op kamp, wou ze mij te vriend |
| reactie 574
|
|
|
Aha tja zo (waarom sorry? :O ) Mja, ik zou wel wat achterdochtig worden hoor |
| reactie 575
|
|
|
Meeste mensen vinden me opscheppen als ik zeg da'k veel vrienden heb |
| reactie 576
|
|
|
Dat kan, maar hier vond ik niks opschepperigs aan hoor :o 'Ik heb lekker veel vrienden, jij lekker niet', dat is opscheppen |
| reactie 577
|
|
|
Lekker puh ! Kan ik je vertrouwen Nathan? Ff voor een pb .. |
| reactie 578
|
|
|
Ja hoor |
| reactie 579
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Hoe gaat t met jullie? Tell me where you att. |
| reactie 580
|
|
|
Goed hoor, enkel beetje moe, beetje smserig |
| reactie 581
|
|
|
Haha oke. Mooi. |
| reactie 582
|
|
|
Met jou? Dan neem ik Nathan in vertrouwen, dan stuurt die niks terug -_- |
| reactie 583
|
|
|
Met mij rond uit slecht... Het liefst zou ik gewoon willen springen uit het raam.. |
| reactie 584
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Niet iedereen is even snel in terug sturen, of hij is net off gegaan Ik ben bloedchagrijnig (letterlijk en don't judge) dushet kan slechter, maar ook beter @sheala, het onderste raam zeker? |
| reactie 585
|
|
|
Sheala, niet doen, dat doet pijn .. En je zal gemist worden, zemf door mensen die je haat .. |
| Naar boven | |