Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik bedoelde die 6 anderen slachten, was nog wat melig toen |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(-_-) hah, ik heb deze week geen wifi, dus ben maar heeeeeeel soms on ! |
| reactie 543
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik dacht dat er veel gebeurd was, terwijl ik weg was. Valt dat nog best mee :o |
| reactie 544
|
|
|
@Esmée, jij plaatst dus een reacrie zonder wifi??? @Nathan, als je een week eerder was gegaan zou je mailbox volgespamt worden met deze topic |
| reactie 545
|
|
|
Meestal is het erg druk hier Nee dat gelukkig niet, ik heb mij niet 'geabonneerd' op deze topic |
| reactie 546
|
|
|
Wees blij, 2 weken geleden had ik binnen een minuut 12 nieuwe meldingen van deze Topic erbij -,- |
| reactie 547
|
|
|
Daar heb ik gelukkig geen last van, al die nutteloze mailtjes. Die hoef ik niet hoor. Op Hyves vroeger kreeg ik ook vele mailtjes waar je niks aan hebt. |
| reactie 548
|
|
|
Hyves? WHAHAHAHAHAHAHAHA!! Heb je hopelijk wel verwijdert toch? Het is wel leuk om die berichtjes hier te lezen, maar het komt soms echt bij spam in de buurt |
| reactie 549
|
|
|
Hyves ben ik zo'n anderhalf jaar geleden mee gestopt, en ik mis het totaal niet MSN/Skype en deze site is voor mij genoeg eig. Op Facebook zit ik trouwens ook nog, af en toe wat bijpraten met familie, vrienden, ex-collega's,.. vind ik wel fijn Meer moet dat niet zijn |
| reactie 550
|
|
|
Ik heb eigenlijk alleen maar deze site, Whats App, Facebook, eten en drinken, en muziek nodig om de dag door te komen. |
| reactie 551
|
|
|
Ja, muziek dat luister ik ook vaak, naar folk en country vooral. En als ik smiddags lekker kan fietsen of in elk geval: lekker buiten kan komen, paar uurtjes, ben ik meer dan tevree |
| reactie 552
|
|
|
Nah, geef mij maar meer de hardere muziek, maar fietsen fris ik ook altijd weer van op |
| reactie 553
|
|
|
the-huricane Berichten: 1 |
beste dichter(es) mijn account was gehackt door jaloezie ik was al lid sinds 2008 vlak voordat ik sprong je kent me wel het jongetje waar niemand om gaf maar sindsdien heb ik veel geleerd en verweerd ik wil een master in a A star zijn |
| reactie 554
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Wtf.. Ponykamp is eigenlijk best leuk.. morgen weer naar huis |
| reactie 555
|
|
|
Mooi zo dat het leuk was/is |