Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Aub, ik vertrouw sowieso niet snel mensen. En waarom typte je net OMG??? |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Omg bedankt bedoel ik, ik hou van Oh My God !! |
| reactie 393
|
|
|
-,- -,- |
| reactie 394
|
|
|
Smakelijke wafel he, ben Rozen zijn rood over jou bezig, ik kan veel zeggen, Zo, klaar |
| reactie 395
|
|
|
Was wel lekker ja, had er ook nog warme kersen opgewilt, maar ik was te lui om ze te zoeken. |
| reactie 396
|
|
|
Lui mens ! Ben zelf nog luier hoor, mijn zus haar vriendinsis er en als mn mama vraagt, Kaat(de vrienin) wil je drinken? roep ik snel ik n cola ! dan brengt ze dat |
| reactie 397
|
|
|
-,- Ik heb net een meestertip gekregen. Laat je zus de film Black Woman kijken (jij kunt dan het beste ergens anders zijn) |
| reactie 398
|
|
|
Horror? |
| reactie 399
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik moest gillen van een aapje -.- |
| reactie 400
|
|
|
Lol, hoe was het rijden? |
| reactie 401
|
|
|
Alleen de trailer al is goed genoeg, en ja, horror |
| reactie 402
|
|
|
Ik ga volgende week pas op ponykamp. Het is eindelijk weer een ouderwetse goeie horror! |
| reactie 403
|
|
|
Ik heb ponykamp gedaan, vorige week, Daarover gaat het gedicht Pijnlijk afscheid ... ook? Een meisje van 5, bijna 6, was daar, ik had haar vorig kamp al gezien, zo'n lief kindje, dat je pony komt helpen borstelen omdat je haar vriend bent |
| reactie 404
|
|
|
Ik heb met ponykampen (3 verschillende gehad) alleen maar slacht kampen gehad. Vorrig jaar kwam ik dood thuis. Ik had 1 dag om uit te rusten en de volgende dag gingen we op vakantie, met het gevolg dat ik bijna flauwviel op het vliegveld.. Hoop dat dit jaar beter word |
| reactie 405
|
|
|
Sheala, ik las dat je een moeilijke periode hebt? Heb ik zo vaak ... Ooit heb ik ponykamp gehad, 8 uur aan een stuk borstelen, mesten, ... Daarna had ik ook nog gewone les Ik ga eten |
| Naar boven | |