Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke, ga ik hem opsturen of kom je hem halen? |
| reactie 362
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als jij zegt waar die wafeltent ongeveer zit... |
| reactie 363
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gewoon de heerlijke geuren van verse wafels volgen, kom je er vanzelf langs Ik ga ook de hort op, tot later |
| reactie 364
|
|
|
Kl*te Nathan!!! Sorry, ben in een goede bui vandaag Ik weet niet waar, dus kom jij hem maar brengen |
| reactie 365
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lol, omg Sheala, 3 uur rijden? na elkaar? kon ik maar, moet vandaag niksen, en Nathan, het dromen is gelukt |
| reactie 366
|
|
|
Serieus, over eten??? @Nathan, begin nu met mijn ontbijt |
| reactie 367
|
|
|
Smakelijk, en wtf typ je terwijl je ontbijt? Asosiaal .... |
| reactie 368
|
|
|
Hoezo asocuaal?? Ik ben alleen thuis en dat heet MULTITASKING |
| reactie 369
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha, ben nu ff online daarna heb ik nog HONDERD dingen te doen!!! Esmee, nee niet achetelkaar hoop ik. Mijn lessen rij ik al 2 uur acherelkaar, lastig hoor binnen 5 minuten van knol wisselen, ze zijn altijd zo anders! Eerste uur een snelheidsduivel, 2e uur een schildpad -.- Maar wel leuk |
| reactie 370
|
|
|
Tja, als je ALLEEN bent is dat iets anders Paarden zijn geen knollen, alleen Cavalli is een knol -_- |
| reactie 371
|
|
|
Nou wij hebben wel een paar knollen op de manege hoor! En een paar krengen ook. Maarja daar leer je wel het best van rijden ;D Behalve ik, ik ben niet zo'n iemand die geboren is voor het zadel maarja ik vind het leuk en daar gaat het om. Maar ik ga weer, lekker broodje kip eten en daarna ff fotograferen <3! Bye! |
| reactie 372
|
|
|
Byee, bij ons ook hoor |
| reactie 373
|
|
|
En bedankt, nu heb ik weer honger door je broodje kip!! -,- Ben je trouwens goed in fotograferen?? |
| reactie 374
|
|
|
Ik weet dat ik niet mag lachen, maar MWHAHAHAHAHA Ik eet lekker chocolade reep met banaan die lekker smelt als je die in je mond hebt, en die banaan .. mmmm |
| reactie 375
|
|
|
Ja, als ik eerlijk ben ben ik wel goed in fotograferen. Ik wil je wel een paar foto's via mail sturen, als die ooit aankomen -.- |
| Naar boven | |