Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb er inderdaad 1tje thuis, welke ingrediënten moeten dan ongeveer in een wafel? |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat bloem, wat suiker, wat boter, beetje van dit, beetje van dat en je hebt een overheerlijke wafel |
| reactie 423
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha, Nathan bedankt, maar klasgenoten (jongens, kan niet anders) zeiden altijd dat ik lelijk was. Nu hebben ze sorry gezegd, maar de meeste vinden me nog lelijk But, I am myself, and i can't be another person |
| reactie 424
|
|
|
@Esmée, be yourself, be positive @Nathan, -,- Wat zijn dit en dat voor gerechten????? |
| reactie 425
|
|
|
Ja maar, jongens zeggen dat gewoon om stoer te doen, moet je niet op letten Want tja, jongens he een tas spuitwater, is er ook nodig. En wat vanilliesuiker |
| reactie 426
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Spuitwater? Ik ken er niks van, m'n ma maakt die wel als ik ze nodig heb voor verjaardagfeesten, maar wij doen gewoon water Nathan, je nieuwe gedicht opent niet |
| reactie 427
|
|
|
@Nathan, Bij mij opent ie ook niet @Esmée, jongens zeggen bij hun vrienden vaak het tegenovergestelde |
| reactie 428
|
|
|
Ja, dat staat op een of andere website, vind ik opzich ook wel wat raar maarja. Zal mij een worst wezen Bij mij opent die ook niet :O Da's vreemd |
| reactie 429
|
|
|
Begint-ie weer over worst hoor, Gelderse, Groningse, Friese of droge worst, Het zal me een wafel wezen, Door dat gepraat over worst krijg ik weer honger. Het is toch ook zo dat vreemde wezens vreemde dingrn krijgen? |
| reactie 430
|
|
|
Mja, doe maar een mooie Duitse Braadworst |
| reactie 431
|
|
|
Hoe wil je hem? Ik weet genoeg lekkere sausen en kruiden die erbij kunnen, Einbecker is trouwens een aanrader bij Brätwursten |
| reactie 432
|
|
|
Ik wil hem normaal, khoef niet perse sausjes er op Voila, die tekst is nu officieel geopend. Het was de '/' die dat blokkeerde wss |
| reactie 433
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Esmee, luister niet naar die idioten (ik bedoel degene die je lelijk noemen, niet dezen Tuurlijk ben je mooi! Iedereen heeft iets moois in zich! Je moet niet te min naar jezelf kijken omdat anderen zeggen dat je dat moet doen. Ik zit onder de littekens, maar alsnog vind ik mezelf mooi. Als ik deze littekens niet had was ik mezelf nooit geweest. Jij bent zoals je bent, en iedereen die iets zegt om je minder te voelen, hebben vaak zelf de meesten problemen (vinden ze zelf) Meid, als je ooit ergens mee zit, mag je atijd bij mij komen. En als je iemand niet mag, geef mij hun mail maar en ik bitch hun over! |
| reactie 434
|
|
|
Mooi gezegd Sheala |
| reactie 435
|
|
|
Hè, je moet alles een keer proberen hé. Laten we het zo doen: ik geef jou een naturel Brätwurst, als jij mij een versgebakken wafel geeft met verse slagroom, verse aardbeien en een heerlijke warme chocoladesaus |
| Naar boven | |