Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 721
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik kan niks mer geven, Alleen mijn laatste woorden, Herinner me als een snul, Die niks kon, Of die geen vrienden had.. |
| reactie 722
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Roses are red, Violets not. Am I sexy, Or just hot? |
| reactie 723
|
|
|
(Summer dit is bedoeld voor gedichten.. Je kunt altijd babbelen op praatje slaan Hot air, The sky, So blue, Does it matter? Or not... |
| reactie 724
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Someone gove me once a beautiful red rose. I knew it was fake, but the message was strong. This rose says that our friendschip will stay. And thats a message you never get wrong. |
| reactie 725
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses are red, Feeling are playing a game, Broke his heart, It wil never be the same |
| reactie 726
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
rozen zijn rood viooltjes zijn blauw ik wou dat ik een klavertje vier was dan had ik altijd geluk en geen pech xx |
| reactie 727
|
|
|
Roses are red, Violets are blue, I'm so tired.. I want to be a cat.. |
| reactie 728
|
|
|
Rozen zij lelijk Violen zijn duur Ik word gepest Door nathan En latoya En springbok En besto Heeft al mijn berichten verwijderd Bij wie moet ik klagen Iedereen haat mij |
| reactie 729
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zonnebloemen zijn geel, Viooltjes zijn blauw. Je wilt eigenlijk zeggen, De roos die lijkt op jou. (geen enkel bericht is verwijdert, leer tellen -,-) |
| reactie 730
|
|
|
Mwhahaha. |
| reactie 731
|
|
|
(Ik jou pesten, hahaaha xD) Roses are red, Violets are blue, Please, come on, I don't bully you. |
| reactie 732
|
|
|
(Summer zoek n leven) Rozen zijn mooi, Viooltjes zijn het betalen waart, Als je het wilt schenken, Doe het dan met een lach |
| reactie 733
|
|
|
Roses are red, Violets are blue, I can't imagine, What to do, Without you. |
| reactie 734
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
roses are red, violets are blue, no, violets are violet! im not as dumb as you! |
| reactie 735
|
|
|
Roses are red, Violers are violet I cant find any words, That rimes on violet... (I know, slecht engels -.-) |
| Naar boven | |