Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben maar opgestaan, Van mijn rozenbed af. Slapend rijk worden, Is me nog steeds niet gelukt. |
| reactie 707
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses are red, Voilets are blue, I'm wondering what you're doing now, Because I already miss you (Jullie weten wel voor wie ..) |
| reactie 708
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Roses are red, Violets are blue, I'm not interesting, So.. Go. |
| reactie 709
|
|
|
Rozen zijn rood, Tranen zijn nat, Ik verlies keer op keer, Heb het gehad. |
| reactie 710
|
|
|
Roses are red, Head in the clouds. I have you, And I am proud. You are beautiful, No mather what they say. You are beautiful, In every single way. You are beautiful, Even with your scars. They show them, How strong you are. You are beautiful, Even with your war. They show then How strong you are. You are beautiful, Just the way you are. - Close your eyes, Count to seven. When you wake, You'll be in Heaven. Close your eyes, Count to eight. When you wake, I was too late. Close your eyes, Count to nine. That's too long, You'll be fine. |
| reactie 711
|
|
|
Fine or not, I'll hate you, Because your character, I'll hate you, About what you did.. |
| reactie 712
|
|
|
When roses are dead, And violets don't even exist, I'll look to my past, And see what I've did, But that's at last .. |
| reactie 713
|
|
|
Rozen zijn rood, Hou je bek. Dat geruzie, Komt me uit de nek. - Rozen zijn rood, Wees toch niet kwaad. Anders word ik het, Als ik jullie verlaat. (contact naar mij kan nog via fb, whats app of sms, ben der echt klaar mee!) |
| reactie 714
|
|
|
Rozen zijn rood, Het spijt me, ik stop wel, Met hier te zetten wat ik voel, Tijd dat ik het op andere manieren vertel, Ik doe het wel elders, Ik doe het wel anders, Sorry dat ik zo deed Patros. |
| reactie 715
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Ik ben liever dood, Dan te leven op zo'n manier.. |
| reactie 716
|
|
|
Rozen heb je ook in het leven, Soms rood, soms wit, soms zwart. Als jij gaat, Sterf ik in mijn hart. |
| reactie 717
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw, Ik ben dood, Als je m'n sorry niet accepteert.. |
| reactie 718
|
|
|
Rozen zijn rood, Wol op een geit. Dan accepteer ik, Maar ik heb ook spijt. |
| reactie 719
|
|
|
Spijt om te leven, Ik zal anderen een plezier doen, Ik zal een stap zetten uit de wereld, En een grote stap naar de hel.. |
| reactie 720
|
|
|
Ik accepteer je sorry, Dus je blijft leven. Ik heb het voor jullie gedaan, Nu jij ook alles geven. |
| Naar boven | |