Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 691
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
En stilaan word dit raar, En kijken we frontsend naar ons scherm, Want dit word gewoon onsnapbaar voor mij xD |
| reactie 692
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Geef mij dan maar wat water. Mobiel is aan het sterven, Misschien tot later. |
| reactie 693
|
|
|
Rozen zijn rood, Slaap goed jij, Innige deelneming met je mobiel, Maar die van mij, Gaat nog even mee |
| reactie 694
|
|
|
Witte violen Op een rozenbed, Wie zei dat ik ging slapen? |
| reactie 695
|
|
|
Weet ik veel, Wat moest ik verwachten dan ? Inspiratieloos .. |
| reactie 696
|
|
|
Geen inspiratie? Post dan niet. Ik houd mijn medaille, Voor het posten |
| reactie 697
|
|
|
Dacht het niet, Heb er 2 meer, Maar ik gun jou het ook, Zal ik overslaan, een keer ? |
| reactie 698
|
|
|
Een dag overslaan Mag ook wel. Als je typt zoals je praat Lukt het je dan alsnog heel snel |
| reactie 699
|
|
|
Ik ben te lui en moe, Om na te denken over die zinnen, Dus dankjewel, Dat was gemeen, Kies maar xD |
| reactie 700
|
|
|
Hoezo kiezen? Heb ik geen zin in. Had mijn arm gebroken, Was iets aan de hand. Rozen zijn rood, Ik ben niet lui. Ik ben extreem gemotifeerd, Om te chillaxen. |
| reactie 701
|
|
|
Ik haat chillaxen -,- Ik ben enorm gemotiveerd, Niets te doen, Mijn leukste hobby naast tekenen; Slapen. |
| reactie 702
|
|
|
Just chillax man, Be easy. You only live once, Buy some swag, Become a swaggaboy, Or a swaggagirl. (-,-) Jij bent de Dali van België, Ik een pinguin als het om tekenen gaat. Slapen is mijn drugs, Ik ben er aan verslaafd. |
| reactie 703
|
|
|
O.O je gaf me zonet het allermooiste compliment ooit, Dalà is mijn favoriete kunstenaar Slapen is jou drug, Bands de mijn, Maar eigenlijk, Ze zullen er beide voor me zijn. |
| reactie 704
|
|
|
Sleep is extacee, Bands are methadon. But about something others, Heaven is the place where you belong. (a place where you belong - goed nummer |
| reactie 705
|
|
|
Ik ben zeker, Als iedereen is gaan slapen En we staan morgen op, Ik ben 'record' kwijt ben ;-; |
| Naar boven | |