Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Rozen zijn rood, Viooltjes zijn blauw. Jij merkt het niet, maar ik denk aan jou |
| reactie 152
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rozen zijn rood, Dat zeg jij. Dat je aan me denkt, Maakt me toch zo blij. Ook al zou je me haten, Ook al zit ik daar niet op te wachten. Je kunt van me houden, Je kunt me haten, Telkens weer, Ben ik in je gedachten. Roses are red, Violets blue like the day. Listen to me, please, I've only one thing to say. Roses are red like your lips, Red like the collors of my safe. Please, here is the last thing you should ever see, It's a deadly knife, Come on man, Specialy for you I've digged a grave. I'm sure it's yours, You're wrecked to your soul. I'll must be carefull walking, Before I know, I have to fall. |
| reactie 153
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
voor die roos ben ik gevallen hij viel me op tussen al die rode zo puur zo teder die witte roos met liefde leg ik hem neder op de rand van je kist omdat ik wist hoe puur jij van de natuur hield |
| reactie 154
|
|
|
De kist met de witte roos, Is het laatste wat ik nog van U weet. U was mijn leraar, maar ook een goede vriend, Een vriend die ik nooit vergeet. Waarom moest U het nou zijn, Mijn grootste favoriet. Ik zie nog steeds voor me, Dat U van het leven geniet. Het laatste wat ik nog kan doen, Is hopen dat U in de Hemel beter bent. Mijn vriend, mijn leraar, en nog meer, Meneer Seuters, wat ben ik blij dat ik U heb gekend. Rest In Peace |
| reactie 155
|
|
|
rustig leg ik zijn hoofdje neder het is nog zo teder zo rozig is zijn huid schattig zijn eerste geluid de rozen staan te pronken champagne ingeschonken samen toosten, wat een geluk voor dit moment kan het niet stuk |
| reactie 156
|
|
|
Ik denk het liefste aan de zonnebloem, Niet om de kleur, maar ik wordt dan altijd stil. Van een zonnebloem wordt die olie gemaakt, Die olie die thuishoort op de grill. Hij laat mijn vlees heerlijk smaken, Laten we snel nog wat barbequevlees klaarmaken! |
| reactie 157
|
|
|
zonnebloemen van Vincent die iedereen wel kent terwijl hij uiteindelijk aardappels at misschien wel in olie gebakken tot patat uitwaaiend over weidse velden trokken onze Nederlandse helden creëren met hun pennenstreken zeilend naar alle windstreken surfen, zwemmen, fietsen en schaatsen wie kent zelfs nog het kaatsen heel wat sporten hebben we in huis moeheid drijft tot slapen in de kombuis waar ik wegdromend lig te blozen onder een blauwe hemel van rozen |
| reactie 158
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Rozen zijn rood, Sneeuw is koud, Wat ik niet merkte, Is dat jij van mij houdt |
| reactie 159
|
|
|
troebel is het licht weerkaatsend gericht in het heldere water door de rimpeling die het onderging vormt het beeld zich later op mijn netvlies verschijnt terwijl de zon langzaam verdwijnt een prachtige roos gevangen in mijn lens tussen de schaduwgrens van het groeiende kroos |
| reactie 160
|
|
|
In mijn lens zie ik nu een prachtige roos, Die blijft daar staan ook al gaat hij weg. Snel even een foto maken, Genieten van het moment. |
| reactie 161
|
|
|
het moment is daar de zon is klaar verliezend zijn kracht komt traag de nacht mijn hand rusteloos op het zand tekent gedachteloos een roos |
| reactie 162
|
|
|
Een roos op het zand tekenend, Wou ik dat ik bij je kon zijn. Je stierf veel te jong, Je was nog maar zo klein. |
| reactie 163
|
|
|
niet te weten wat ik kan antwoorden sterven duizenden door moorden nutteloos het is beneden alle peil op de plek des onheil als teken van troost leggen omstanders een roos |
| reactie 164
|
|
|
Onheil, ik hou er van, Ik weet niet, maar het past bij mij. Die rode rozen verdien ik niet, Degene die ze echt verdient, Dat ben jij. |
| reactie 165
|
|
|
nu sta ik met mijn mond vol tanden omklemmen mijn handen die vaas vol met rozen sta ik stuntelig te blozen dank je fluister ik zacht voor deze pracht |
| Naar boven | |