Gedichten check: Fuck 't leven
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
letney12 Berichten: 3 |
Ik vind hem wel goed eigenlijk Euhh, de spelfouten vind ik niet zo heel storend...eigenlijk xd maar er zijn mensen die er anders over denken. ik vind je laatste zin wel goed touwens XD ja,, mooi ! |
| reactie 17
|
|
|
Mango Berichten: 3 |
@ Marcellaa16 Je kan kritiek hebben kan ik me in vinden maar zorg dan dat hij onderbouwd is en niet alleen het slechte naar boven haalt... |
| reactie 18
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
@roosje ik denk dat dat zijn stijl is van dichten ;p mooi gedicht !! |
| reactie 19
|
|
|
writer Berichten: 39 |
Bedankt iedereen voor jullie tips en alles! @Roosjee ik ben dus niet de enige die zo denkt over je reactie's. Ik heb niets tegen kritiek, maar jij kraakt sowhat iedereen af.. |
| reactie 20
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Je bedoelt toch hopelijk 'zowat' ..... î„… |
| reactie 21
|
|
|
christina-94 Berichten: 31 |
bom gfedicht serieus !!! :o xxxxxxxxxxx <3 |
| reactie 22
|
|
|
writer Berichten: 39 |
thanks!! |
| reactie 23
|
|
|
elly94 Berichten: 18 |
seg mensen waar maakt iedereen zich nu druk over?!!! een paar "spel fouten" zijn niet het einde van de wereld hé! |
| reactie 24
|
|
|
Juul-13-Writer Berichten: 1 |
Fucking vet! [b]heel herkenbaar[b] xxx |
| reactie 25
|
|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Ik vind het een heel mooi gedicht. En ik zou me niet teveel aantrekken van die andere mensen, ze zeggen dat ze het zo vreselijk storend vonden maar ze hebben wel de moeite gedaan om je hele gedicht verder te lezen en om nog een reactie te plaatsen ;] Ik vind het een mooi gedicht met veel diepgang, en je schrijfstijl is interessant. Ik erger me trouwens niet aan de spelfouten. Mooi gedicht! Alleen jammer dat sommige mensen hier er heel lastig overdoen.. Hopelijk is dat niet ontmoedigend voor je schrijven.. Heel mooi gedicht! |
| reactie 26
|
|
|
Nientjuhh Berichten: 1 |
Vette discussie over een rette goed gedicht.dats wat ik vind maar zeg gwn of t goet vind of niet weet die gast ook waar ie aan toew is Xjeees |
| Naar boven | |