Gedichten check: Fuck 't leven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
writer Berichten: 39 |
ik leef niet zoals ik wil ik vraag hulp maar het blijft stil ik kijk naar boven en ik streef baar daar dus ik dank god dat ik de dag weer heb meegemaakt dit is niet wat ik verwacht van me leven het is alsof ik niets te zoeken heb beneden toch blijf ik gelukkig om het feir dat ik broke ben de rust in mezelf vind ik pas wanneer ik dood ben ik hoor niet zo te leven ik heb nog nix bereikt alleen in gedichten kan ik mijn eitjes kwijt gekke plannen, gekke mannen, gekke dingen die ik meemaak laat me met rust! Fuck het leven, omdat 't toch altyd kut gaat. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Gelukkig ben je optimistisch! |
| reactie 2
|
|
|
hoord erbij! =] xx |
| reactie 3
|
|
|
christina-94 Berichten: 31 |
sjiek en mooi gedicht |
| reactie 4
|
|
|
Chique? Hij typt duizend spelfouten, vervangt de ij voor de y, de ks voor de x, en dat noem jij chique? |
| reactie 5
|
|
|
@roosjee haha jezus wat maakt dat uit? dat maakt 't aantrekkelijker vind ik. het is een iets wat ik graag doe gewoon en ga dan niet op spelfouten letten, dat maakt mijn gedicht niet mijn gedicht. @christina-94 Dankje he<3 =] |
| reactie 6
|
|
|
Jij vindt opzettelijk spelfouten gebruiken aantrekkelijk? Oke, dan heeft het voor mij geen zin om jou nog enig vorm van mening of kritieken te geven, het enige wat jij wilt horen is dat je gedichten fantastisch zijn. Ik vind ze niet fantastisch. |
| reactie 7
|
|
|
haha nee ik vind je eerlyk gesegt ook niet fantastisch. Ik zal de volgende keer mijn best doen om geen spellingsfouten te maken. okay? |
| reactie 8
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
dat mensen zo optimistisch kunnen zijn zeg,, weet je wat je wel bereikt hebt in dit leven: een beroerde nederlandse spelling.. dat is ook niet iets wat iedereen kan... niet dat ik zeg dat mijn spelling perfect is,, maar dat van jou,, beroed - beroerder - beroerdst kusx |
| reactie 9
|
|
|
Prima Marisje, dan zal ik mijn mond ook maar even lostrekken omdat je een aanval nodig vindt, blijkbaar. Ik heb het er niet over dat je in het leven niks bereikt als je een beroerde spelling hebt, maar om dan toch maar even je argument te ontkrachten: als je een beroerde spelling hebt, zul je nooit worden aangenomen bij een beetje een redelijke baan. Geen administratieve baan, geen onderwijzer, geen leidinggevende functie. Niks waarmee ook maar redelijk wat te verdienen valt. Niet dat het wat uitmaakt, maar lief kind, ga alsjeblieft niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt, je bent nog maar veertien. |
| reactie 10
|
|
|
LoveLifeLaugh Berichten: 3 |
Het einde sluit het gedicht niet zo mooi af en ik hou niet zo van "expres" geschreven spelfouten, maar het is opzich best een leuk gedicht ; ) |
| reactie 11
|
|
|
Dankje, ik ga wat aan me spellingsfouten doen. |
| reactie 12
|
|
|
Mango Berichten: 3 |
Op zich goed bedacht, een gedicht hoeft niet altijd te rijmen. De context vind ik goed! maar zoals ik hier al ergens tussen zag staan, het geschreven taaltje :p vind niet alles maar iedereen zijn eigen keuze natuurlijk hoe hij of zij een gedicht schrijft misschien een tip naar je volgende gedicht toe.. probeer het eens in het volledig algemeen nederlands, dus maak gebruik van ij ipv y en gebruik ks ipv x maar blijft natuurlijk altijd je eigen keuze! en een tip voor de andere! heb geen commentaar op iemands schrijfwijze, NIEMAND schrijft namelijk perfect! en heb je toch commentaar zorg dan dat hij onderbouwd is in opbouwende kritiek en niet in afkrakende kritiek! |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
@Roosje Jij wilt alleen maar aandacht, wat kan jou dat schelen hoe andere dichters schrijven, ieder heeft zijn eigen stijl. Je verbeterd dichters op deze site omdat je denkt dat je beter bent dan de andere dichters. Voor jou is een gedicht een race en jij wilt winnen. Maar voor echte dichters heeft een gedicht betekenis. ps: niet slecht bedoeld, maar op elke gedicht waar jij een reactie hebt geplaatst is het meestal negatief. Je moet de dichters aanmoedigen niet afbreken. |
| reactie 14
|
|
|
Klopt ik wil alleen maar aandacht ;D |
| reactie 15
|
|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Roosje zegt toch gewoon haar mening. Je zet het hier op de site omdat je een mening wilt over je gedicht. Ga dan niet janken als iemand anders je gedicht niet mooi vind en gewoon haar eerlijke mening geeft. |
| Naar boven | |