1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Fuck 't leven

datum 22-06-11 16:06
startpost
writer
ik leef niet zoals ik wil
ik vraag hulp maar het blijft stil
ik kijk naar boven en ik streef baar daar
dus ik dank god dat ik de dag weer heb meegemaakt
dit is niet wat ik verwacht van me leven
het is alsof ik niets te zoeken heb beneden
toch blijf ik gelukkig om het feir dat ik broke ben
de rust in mezelf vind ik pas wanneer ik dood ben

ik hoor niet zo te leven
ik heb nog nix bereikt
alleen in gedichten kan ik mijn eitjes kwijt
gekke plannen, gekke mannen, gekke dingen die ik meemaak
laat me met rust!

Fuck het leven, omdat 't toch altyd kut gaat.
datum 24-06-11 17:21
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Gelukkig ben je optimistisch!
datum 30-06-11 18:01
reactie 2
writer
hoord erbij! =]

xx
datum 03-07-11 12:35
reactie 3
christina-94
sjiek en mooi gedicht xxxx
datum 05-07-11 18:12
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Chique? Hij typt duizend spelfouten, vervangt de ij voor de y, de ks voor de x, en dat noem jij chique?
datum 05-07-11 18:22
reactie 5
writer
@roosjee
haha jezus wat maakt dat uit? dat maakt 't aantrekkelijker vind ik. het is een iets wat ik graag doe gewoon en ga dan niet op spelfouten letten, dat maakt mijn gedicht niet mijn gedicht.

@christina-94
Dankje he<3 =]
datum 06-07-11 11:55
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Jij vindt opzettelijk spelfouten gebruiken aantrekkelijk? Oke, dan heeft het voor mij geen zin om jou nog enig vorm van mening of kritieken te geven, het enige wat jij wilt horen is dat je gedichten fantastisch zijn. Ik vind ze niet fantastisch.
datum 06-07-11 19:19
reactie 7
writer
haha nee ik vind je eerlyk gesegt ook niet fantastisch.
Ik zal de volgende keer mijn best doen om geen spellingsfouten te maken.
okay?
datum 11-07-11 18:34
reactie 8
marisje96
dat mensen zo optimistisch kunnen zijn zeg,, weet je wat je wel bereikt hebt in dit leven: een beroerde nederlandse spelling.. dat is ook niet iets wat iedereen kan... niet dat ik zeg dat mijn spelling perfect is,, maar dat van jou,, beroed - beroerder - beroerdst
kusx
datum 12-07-11 11:30
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Prima Marisje, dan zal ik mijn mond ook maar even lostrekken omdat je een aanval nodig vindt, blijkbaar.

Ik heb het er niet over dat je in het leven niks bereikt als je een beroerde spelling hebt, maar om dan toch maar even je argument te ontkrachten:
als je een beroerde spelling hebt, zul je nooit worden aangenomen bij een beetje een redelijke baan. Geen administratieve baan, geen onderwijzer, geen leidinggevende functie. Niks waarmee ook maar redelijk wat te verdienen valt.

Niet dat het wat uitmaakt, maar lief kind, ga alsjeblieft niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt, je bent nog maar veertien.
datum 12-07-11 22:20
reactie 10
LoveLifeLaugh
Het einde sluit het gedicht niet zo mooi af en ik hou niet zo van "expres" geschreven spelfouten, maar het is opzich best een leuk gedicht ; )
datum 14-07-11 19:27
reactie 11
writer
Dankje, ik ga wat aan me spellingsfouten doen.
datum 02-08-11 23:11
reactie 12
Mango
Op zich goed bedacht, een gedicht hoeft niet altijd te rijmen. De context vind ik goed!

maar zoals ik hier al ergens tussen zag staan, het geschreven taaltje :p vind niet alles maar iedereen zijn eigen keuze natuurlijk hoe hij of zij een gedicht schrijft

misschien een tip naar je volgende gedicht toe.. probeer het eens in het volledig algemeen nederlands, dus maak gebruik van ij ipv y en gebruik ks ipv x maar blijft natuurlijk altijd je eigen keuze!

en een tip voor de andere! heb geen commentaar op iemands schrijfwijze, NIEMAND schrijft namelijk perfect! en heb je toch commentaar zorg dan dat hij onderbouwd is in opbouwende kritiek en niet in afkrakende kritiek! Want dat slaat nog wal nog kant
datum 03-08-11 15:25
reactie 13
Verwijderde gebruiker
@Roosje

Jij wilt alleen maar aandacht, wat kan jou dat schelen hoe andere dichters schrijven, ieder heeft zijn eigen stijl. Je verbeterd dichters op deze site omdat je denkt dat je beter bent dan de andere dichters. Voor jou is een gedicht een race en jij wilt winnen. Maar voor echte dichters heeft een gedicht betekenis.

ps: niet slecht bedoeld, maar op elke gedicht waar jij een reactie hebt geplaatst is het meestal negatief. Je moet de dichters aanmoedigen niet afbreken.
datum 07-08-11 13:12
reactie 14
Verwijderde gebruiker
Klopt ik wil alleen maar aandacht ;D
datum 11-08-11 01:52
reactie 15
Marcellaa16
Roosje zegt toch gewoon haar mening.
Je zet het hier op de site omdat je een mening wilt over je gedicht. Ga dan niet janken als iemand anders je gedicht niet mooi vind en gewoon haar eerlijke mening geeft.
Naar boven

Reageren op: Fuck 't leven

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.