1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Zelfbeeld

datum 08-07-10 20:00
reactie 16
reneeeetje-1995
Het was niet mijn bedoeling om je 'in de schoenen van de boosdoener te schuiven' hoor! Ik irriteer me alleen aan 'bepaalde mensen' die niet tegen kritiek kunnen en vervolgens dan andere gedichten gaan afkraken!
En oh, Roos je moet ook vooral je mening blijven geven, want het is meestal leerzaam én droog/grappig haha (:.
datum 08-07-10 21:50
reactie 17
Verwijderde gebruiker
Haha, oke. Het is helemaal niet mijn bedoeling grappig te zijn, maar als ik recht voor mijn raap ben komt mijn mening vaak wat duidelijker aan, en tsja, ik ben nou eenmaal niet zo subtiel, solly. Wel probeer ik altijd (als ik kritieken lever, en ook een compliment, my thoughts) om aan te geven wáárom ik dat vind, en wat je naar mijn mening zou kunnen verbeteren. Dat wordt door het gros op deze site helaasch pindakaasch niet gewaardeerd nouja, /care dan maar.
datum 09-07-10 19:48
reactie 18
GJPP
Ik zal dan maar reageren on topic! Ik vind het onderwerp persoonlijk lastig om te beschrijven, maar zoals jij het hebt gedaan is een geheel andere manier van briljant!! Fantastisch gedicht en met mooie zinnen geschreven.
Ik vind dat een gedicht niet per sé hoeft te rijmen, het hoeft geen metrum te hebben etc. Het moet voor jezelf en toch ook wel voor andere mensen fijn zijn om te lezen en een boodschap overbrengen die goed is omhuld en dat heb jij hier perfect gedaan
Naar boven

Reageren op: Zelfbeeld

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.