Gedichten check: Zelfbeeld
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik sta zo nu en dan met beide benen op de stenen straat wankelend beneden tussen klinkers door, elke bladzij ademt mij, ik zwerf en zal gebundeld, maar in geen geval gebonden zijn. Je kunt de schoenen vinden die ik heb gedragen, maar niet de voeten met de blaren, ik heb ze nooit gepast. Je zult niet vinden wie ik was, geen mens is ooit zo goedlachs geweest. Je weet enkel in welke steden ik woonde, niet over welke wensen ik droomde, je zult het kussen vinden waarop ik sliep maar tranen zie je niet. Zoek daarom mij in verhalen regels die ik voor je achterliet daar ben ik een feit. |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik probeer iedere keer hier iets nuttigs neer te zetten, zoals jij ook altijd bij mij doet. Maar ik vind het gewoon iedere keer weer zó mooi! Ik vind dat je altijd van die knappe dingen weet te verzinnen zoals bv; ik zwerf en zal gebundeld, maar in geen geval gebonden zijn Echt, hoe verzin je het? De rijm tussendoor vind ik ook heel knap gedaan, en ja.. dit was dan mijn o-zo-nuttige reactie |
| reactie 2
|
|
|
Binnenrijm blijft een kunst opzich, en daar moet ik nog heel veel op oefenen! ;( Maar goed, je bent nooit uitgeleerd en er is niets mooiers dan jezelf verbeteren, zegt mijn vader altijd. Dankjewel voor je lieve reactie, Rene! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
en gij vind dat u binnenrijm klopt kijk maar eens tegoei ik ben al 2 jaar dichter en gij gaat mij leren binnenrijmen |
| reactie 4
|
|
|
Zozo, is gij misschien een beetje gepikeerd doordat gij niet alleen maar positieve reacties krijgt? Jammer zeg. Gij moet niet boos gaan doen en stoer gaan praten want ik ben 'al' 4 jaar dichter, poeh poeh, bijna 's werelds! Gij moet nog heel veel oefenen op binnenrijm en dat weet gij dondersgoed. Ha. |
| reactie 5
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik zou moeite moeten doen om hier geen reactie op te geven en aangezien ik lui ben wil ik mezelf die moeite besparen, dus geef ik een reactie, zowel op het gedicht, als op de twee bovenstaande reacties. Reactie op het gedicht: Mooi, mooi, zoals meestal. Ik kan helaas moeilijk aangeven waarom ik het mooi vind, zoals gewoonlijk. Waarom ik dat moeilijk kan aangeven weet ik ook niet, zoals altijd. Reactie op de 2 bovenstaande reacties: Waarom spreek je met 'gij', evangelos? Ik krijg bijna de neiging ook met 'gij' te typen. Verder mis ik een 'w' na de 'u' in de bovenste regel van jouw reactie (ik heb het nog steeds tegen evangelos). En om de reactie van Roos kan ik niet meer dan lachen. Ik weet niet wat je er zelf van vindt, maar ik vind het te droog voor woorden. Grtz, Ichigo |
| reactie 6
|
|
|
Haha, dankjewel Ichigo. Weetje wat het is, een of ander poepdrolletje probeert mij even de mond te snoeren omdat ik niet geheel positief was. Nou, weet je wat het is, als je hier een gedicht plaatst moet je ook maar tegen negatieve kritieken kunnen, hoor! En dat kan ik zelf ook best, alleen was de reactie van Evangelos geheel nietszeggend dus tsja. En als hij al twee jaar dichter is, weet hij vast ook wel meer van binnenrijm/metrum/rijmschema's/opmaak whatever. Achja, kinders hé, wat moet je ermee. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
als gij mijn gedichten niet mooi vind kan ik er niks aan doen misschien zijn ze niet mooi voor u maar meschien wel voor anderen |
| reactie 8
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
halloooooo is dit nu een gedichtensite of een concurrentiesite?? oeps sorry als ik het verkeerd gespeld heb... Moet dit nou allemaal? Laat iedereen toch gewoon.. |
| reactie 9
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Jezus mensen, het forum is bedoeld om de mening van anderen over je gedicht te horen, en ja dat hoeft niet altijd positief te zijn! Als je niet tegen kritiek kan zet 't gedicht dan gewoon niet op 't forum! |
| reactie 10
|
|
|
Héhéhé, word ik nou verkeerd begrepen? Nu word ik even in de schoenen van de boosdoener geschoven. |
| reactie 11
|
|
|
Tuurlijk mag iemand zijn mening geven en tuurlijk moet je er tegen kunnen, wanneer je een gedicht plaatst om er reacties op te krijgen. Het gaat mij meer om de manier waarop.. En ik spreek hier niemand persoonlijk aan.. |
| reactie 12
|
|
|
Hé, ik was best vriendelijk. |
| reactie 13
|
|
|
haha roos toch Zonder een woord Hoe vertel je iemand bij wie het licht is verdwenen uit zijn ogen bij wie het hart zo koud geworden is als ijs wie zich door het leven voelt bedrogen of wie alleen blij is wanneer het regent zodat je haar gezicht niet ziet wat door tranen is omlijst. Hoe vertel je dan iemand dat het leven zin heeft? Je vertel niets, want woorden dringen niet door. Maar je omarmt haar met al je liefde toont haar je luisterend oor. Je bent er voor haar al is het diep in de nacht. En misschien leent ze wat van jouw kracht en gaat ze ervoor. L.O.V.E |
| reactie 14
|
|
|
Ik ben niet droog, ik zeg gewoon altijd wat ik vind! En dat gedicht ken ik nog ja! Blijft mooi |
| reactie 15
|
|
|
Dat moet je zeker blijven doen! En toch ben je droog |
| Naar boven | |