1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Feitjes en weetjes over jezelf!

datum 05-11-09 16:08
startpost
Verwijderde gebruiker
Omdat het leuk is!

- Ik ga in de bus het liefste achteraan ga zitten zodat ik niet hoef op te staan voor oude vrouwtjes. Niet dat ik dat heel erg vind, maar ik sta altijd zo onstabiel.
- Ik ben sms verslaafd. Als ik een paar uur geen sms heb gehad ga ik andere mensen gewoon zelf smsen. Ook al is het onzin. Het gaat erom dat ik het gevoel heb dat ik vrienden heb.
- Ik kan thuisblijven en belangrijke afspraken afzeggen voor een voetbalwedstrijd.
- Ik ben sowieso sportverslaafd, want ik train op het moment bijna 21 uur in de week (!), en daar word ik soms heel blij van. Dan kom ik thuis, helemaal uitgeput en moe, en dan krijg ik alsnog een lachkick.
-Ik vind het eng om mensen die ik niet ken te bellen. Dus bijv. de dokter/tandarts of whatever. Aan de telefoon klink ik altijd wel heel rustig en zelfverzekerd, terwijl ik in werkelijkheid met zweethandjes zit.
-Ik kan me niet houden aan de voorgeschreven tijden voor het tandenpoetsen. Ik heb gewoon niet genoeg aan 2 minuten. Ik poets minstens 4, als het niet langer is.

Zo, dat was boeiend!
datum 05-11-09 17:16
reactie 1
ljnina
Ha, ha, erg leuk.
Zelfkennis noemen ze dat!

groetjes Nina
datum 06-11-09 18:33
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Hejj roosje,

grappig howr, en dat je dat zelf weet,
is et de bedoeling dat wij dat ook doen??

Liefs
datum 07-11-09 10:17
reactie 3
Verwijderde gebruiker
@ Nina; Jaja, mensen weten veel meer over zichzelf dan we in de eerste instantie denken. Ga hier maar eens over nadenken, ik kan zo drie pagina's vol schrijven hoor.

@ Gerline; eigenlijk wel, het is zo egoistisch als alleen ik dat doe, hé?
datum 07-11-09 17:43
reactie 4
Verwijderde gebruiker
Haha, grappig

Ik heb zo ook wel mn rariteiten denk ik, alleen ik weet nu ff niks

Ohwja,
ik kan er totaal niet tegen als 't gordijn niet goed dicht zit.
En ik loop nooit over een luik in een brug in de stad waar ik woon
datum 07-11-09 20:26
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Zozo Roos, grappig om te lezen. Ik heb er ook een paar..

- ik speel een spel om het meedoen en als ik eenmaal bezig ben wil ik toch wel graag winnen!!

- Ik ben wel eruuug fanatiek met sporten.
Ik zoek mijn grenzen op, en als het even kan ga ik toch een stukje verder dan nodig is.

- Eneh.. ik ben heel arrogant tijdens het sporten.
Daar ben ik me bewust van.

Raar maar waar allemaal... dat ben ik

...Wendy
datum 07-11-09 22:34
reactie 6
Verwijderde gebruiker
Ik vind dit zo geweldig om te horen altijd, echt geniaal. En wat je zegt Wendy, zo ben je. Ik wist niet eens dat je zo fanatiek sportte! Wat voor sport doe je?

- Ik schijn een heel open gezicht te hebben, ofzo. Vreemde mensen praten vaak zomaar tegen mij aan. Ik wist nooit zo goed hoe ik daarmee om moest gaan, maar tegenwoordig klets ik lekker terug.
- Ik vind veel meisjes van een jaar of 13/14 eruit zien als 18. Zodra ze hun mond open trekken is het wel gelijk duidelijk in welke leeftijdscategorie ze vallen.
- Ik vind mensen analyseren fascinerend. Gezichten vind ik nog fascinerender. Sommige mensen kunnen praten zonder woorden, en daar kan ik echt enthousiast van worden.
- Ik schaam me voor het bovengenoemde.
datum 07-11-09 23:16
reactie 7
Verwijderde gebruiker
hoi Roos, ik herken mezelf ook een beetje in jouw laatst genoemde 'eigen feitjes'.

-Ik heb ook altijd dat mensen ineens tegen me aan praten, dan denk ik: uhm ja.. wil ik dat weten. Maar goed als ik met een beetje terug kletsen hun dag goed maak.. waarom niet? Voor mij een kleine moeite.

-Je haalt de woorden uit mijn mond Roos over de 'meiden van 13/14 jaar' ( niet allemaal natuurlijk ).
Zo zie je maar weer dat het uiterlijke voorkomen niet altijd overeenkomt met wat je denkt.

- Ik noem het mensen kijken en het is echt verslavend.. Als je ergens wacht bijvoorbeeld, wachten is nooit leuk en helemaal niet zinvol, om de tijd te doden ga ik een beetje om me heen kijken. Mensen lezen..

- Je hoeft je niet te schamen Roos want.. dat ben jij! Het is wel grappig om te lezen wat jouw feitjes zijn.. en ik kan me in sommige wel heel goed vinden hoe jij erover denkt.. mm beetje rare zin

Ik eh sport graag ja..
Voetbal, hardlopen, fitnessen

- heb ik al gezegd dat ik eigenwijs ben en graag mijn gelijk wil halen? Bij deze..
Maar ik kan uiteindelijk wel tegen mijn verlies.

- Ik vind humor wel belangrijk, als ik een hele dag moet doorbrengen met een humorloos persoon dan krijg ik de motivatie om die saaie piet weer te laten lachen. Lukt het niet? .. Het ligt niet aan mij.. haha
datum 08-11-09 09:28
reactie 8
Anoniempje123
Haha heel veel dingen herken ik wel hoor
datum 08-11-09 12:23
reactie 9
reneeeetje-1995
haha echt super leuk om te lezen!

- ik ben echt overal bang voor, griezelfilms, donker, mensen die ouder zijn dan ik, haha ik ben echt een watje.

- ik kan absoluut niet tegen naalden, spuiten, bloed, en alles wat daarmee te maken heeft! Iedere keer als iemand een spuit krijgt en ik zie het, dan val ik bijna flauw!

- ik durf niks alleen, als ik ergens heen moet, moet áltijd iemand met me mee. Anders durf ik niet! Een bijeenkomst vd schoolkrant, de GGD, zelfs de wc .

- ik schiet heel vaak zomaar in de lach en weet niet eens waarom, dan ben ik helemaal aan 't huilen van het lachen en ik heb geen idee waar het vandaan komt :p.
datum 08-11-09 14:16
reactie 10
Verwijderde gebruiker
Wat je wel niet te weten komt over elkaar

-Ik sta niet graag in de schijnwerpers, daarintegen wel met sporten dan wil ik opvallen . Als ik merk dan mensen te lang naar mij kijken probeer ik me het liefst te verstoppen.

_ Ik kan er niet zo tegen dat als mensen je aanstaren en niets te zeggen. Dan heb ik het over vreemden.

-Ik kan niet tegen mensen die zich anders voordoen dan ze daadwerkelijk zijn. Meelopers dus of zichzelf niet durven te zijn.
En mensen die zich heel wat vinden en zich heel rijk rekenen, uiteindelijk niks hebben en zijn. Kwatsers.. blaaskaken Bah. Daar pak je mij niet mee in!

-Ik vind het leuk als mensen tegengas geven. In een discussie bijvoorbeeld. Iemand die voor zijn/ haar eigen mening durft op te komen heb ik respect voor

- hé Reneé, ik kijk altijd met bloedprikken. Dat is denk ik ook zo'n Wendy feitje: Ik kijk altijd om zeker te weten dat het goed gaat.. denk ik. Ik vind het juist interessant om te zien hoe een naald in je arm ervoor zorgt dat er bloed afgenomen kan worden. En als het buisje bijna vol is dan denk ik 'stop maar hij is al vol! Wat als het buisje vol zit, stroomt het dan over?'

-Ik denk regematig meer stappen vooruit. Dat is zonde want ik moet genieten van het moment waar ik in zit. Maar ja, ik zit al met mijn gedachte in een tijdmachine..
datum 08-11-09 16:56
reactie 11
Verwijderde gebruiker
Zeg Wendy, wij lijken best veel op elkaar! Mag ik vragen hoe oud je bent?

- Ik ben dol op Nederlandse literatuur. Hoe meer boeken ik moet lezen voor Nederlands, hoe beter. Mensen vinden dit vreemd.
- Ik ben de jongste van mijn vriendengroep, vandaar dat ik een beetje wordt gezien als het kleine zusje. Dit vind ik best leuk, want ik profiteer ervan.
- Ik heb ooit iemand een gebroken neus geslagen omdat hij mij 'slet' noemde. Echt diepe spijt heb ik niet gevoeld. Nu loopt diegene met een grote boog om mij heen, dat noem ik humor.
- Mensen schatten mij vaak veel intelligenter in dan ik daadwerkelijk ben.
- Ik zie er ouder uit dan ik ben, mensen schatten mij vaak rond de 20 terwijl ik 17 ben. Dat is soms best handig.
- Ik waardeer eerlijke en oprechte mensen.
- Ik ga graag discussies aan. Ik heb een sterke mening die ik weet te vormen op basis van feiten en die kan ik meestal ook goed beargumenteren, vaak ten ergenis van mijn 'tegenstander'.
- Er zijn maar weinig mensen die weten dat ik vier keer nederlands kampioen ben geworden, 2 keer europees kampioen en zelfs een keer wereldkampioen.
- Ik vertel bovengenoemde bijna nooit omdat mensen je dan gelijk bestempelen met 'patser', of ze gooien het erop dat je nu eenmaal 'talent' hebt. Dat vind ik enorm jammer, want dan lijkt het alsof ik er niet voor heb hoeven werken.
datum 08-11-09 20:00
reactie 12
Verwijderde gebruiker
Hallo Roos

-veel lezen kan geen kwaad, je kan er alleen wijzer van worden
Over lezen gesproken: Ik ben sinds februari2009 fan van Harry Potter. Ik heb alle zes de fims al gezien en alle zeven boeken gelezen. Zekes voor herhaling vatbaar!! Een AANRADER
-Soms moet je van je afslaan om iets duidelijk te maken. Ik gebruik liever woorden en niet de letterlijke versie. Mensen kunnen soms rot opmerkingen maken en die kunnen pijn doen. Net als jouw vuist bij die ene persoon.
-Mensen schatten mij vaak jonger in dan ik daadwerkelijk ben (26). Totdat mijn woorden rijkelijk mjn mond verlaten, dan ben ik voor hun wel een twintiger. Ik word onderschat in tegenstelling tot jou. Dat is soms vervelend of niet Roos? Mensen verwachten van jou meer dan je eigenlijk kan geven.
-Ik waardeer zeker eerlijke mensen. De leugenaars en schijnheiligen mogen van mij een blokje verder lopen.
- Waar ben jij kampioen in Roos, dansen of een vechtsport? Het is mij een beetje ontgaan want het staat ergens op het forum.. sorry.
-En als je talent hebt moet je het zeker niet verstoppen. Jezelf blijven en alleen mensen die je echt waarderen vinden het vet dat je iets goed kan.
Talent heeft iedereen trouwens.. als dat niet gebruikt wordt, pech voor hun. Je moet gewoon keihard werken om iets te bereiken, dat mogen ze best prijzen. ( zullen wel de wangunstige mensen zijn die je gelijk in een hokje plaatsen )
-Ik vind discussies aangaan wel leuk en helemaal als je iemand met een mond vol tanden kan zetten. Daar vragen ze dan wel zelf om, haha
* schreeuwen = onmacht*
* vloeken = een gebrek aan woorden*
* zwijgen = niet altijd goud haha*

Groetjes Wendy
datum 08-11-09 20:50
reactie 13
Ichigo
Ik meng me ff in t gesprek met wat feitjes over mezelf

-Ik ben dol op animé en manga en ik praat er vaker over dan dat mijn vrienden het willen horen
-Als ik een piano, keyboard of gitaar zie MOET ik er gewoon ff op spelen en als ik eenmaal aan het spelen ben kan ik nauwelijks meer stoppen
-Ik schreeuw vaak zonder dat ik het in de gaten heb (niet leuk, zeker niet als je naast me staat) en ik heb vaak aan t eind van de dag een schorre stem
-Ik vind het geweldig om te zingen, maar niet in het bijzijn van anderen
-Tegen mensen die ik niet ken praat ik nauwelijks en als ik dat wel doe, mompel ik vaak en ben ik vaak kortaf. Ook ontwijk ik dan graag de ogen van de ander.
-Ik ben soms slomer dan een slak, maar soms ook sneller dan Roadrunner.
-Ik ben vaak verliefd geweest, maar heb nog nooit een meisje gevraagd
-Ik heb een hartgrondige hekel aan mensen die pesten
-Ik ben vaak erg vergeetachtig en dat komt omdat ik veel te veel denk

Ik hoop dat dit lijstje niet te groot was.
datum 09-11-09 19:27
reactie 14
Verwijderde gebruiker
haha Ichigo,
Het lijstje is niet te groot.

Iedereen heeft wel lef of zijn/ haar feitjes op te schrijven. Echt grappig om te lezen!!

De eerste feiten staan er al.. nu nog wachten tot er meer volgen..
datum 10-11-09 09:17
reactie 15
MiekieMouse
Na al die reacties kan ik natuurlijk niet achter blijven dus hier ook wat feitjes en weetjes over mij...

- Ik vind het (stiekem) heel lastig om op dit topic te reageren
- Ik ben bang voor bij alles...Mensen die ik niet ken, grote honden, slangen , naalden, bloed, tandarts, donkter enz.
- Ik vind het heel moeilijk om met volwassenen te praten... het liefst kijk ik de hele tijd weg.
- Door mijn doen en laten schatten mensen mij vaak veel ouder dan ik werkelijk ben. Meestal werkt dit in mijn voordeel.
- Mensen schatten mij veel slimmer dan ik ben, dit vind ik lastig omdat ik bang ben dat ik ze teleurstel.
- Ik ga altijd veel te vroeg van huis weg omdat ik bang ben dat ik anders te laat kom ( en als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die te laat komen)

ik weet nu even niks meer maar later volgen er vast meer. x Miekie
Naar boven

Reageren op: Feitjes en weetjes over jezelf!

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.