Gedichten check: Liefde
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
bij deze ben ik het helemaal eens met Shannen! dus... Marco...... nog meer gedichte maken! liefs |
| reactie 32
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Bedankt linos hhahaha, liefz |
| reactie 33
|
|
|
graag gedaan shannen! xxx |
| reactie 34
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
hahahahah wanneer komt er weer eens een gedicht van jou? xxx |
| reactie 35
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Shannen f.t. Gerline Jullie zijn ook zeker niet slecht hoor, onthoud dat wel goed! Groeten Marco |
| reactie 36
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
oke hum als dat alles is wat je van mij gelezen hebt dan is dat maar bar weinig hoor! mail je gedicht op www.droomster.nl bij contact . [email protected] groetjes droomster |
| reactie 37
|
|
|
De gedichten die je op het forum hebt geplaatst, heb ik ook gelezen. Dat doe ik namelijk bij elk gedicht. Of heb moet bij het begin al niks meer zijn ofzo Ik zal je wat gedichten toesturen! Groeten Marco |
| reactie 38
|
|
|
plaats niet zoveel meer op forum maar kijk ff bij de gedichten hier op site. Oke stuur wat van je favorite op, kunnen er wat geplaatst worden gr droomster |
| reactie 39
|
|
|
hejj, Marco, tegen jouw kan ik niet op howr! xxx |
| reactie 40
|
|
|
= Loes: ik heb je wat toegestuurd. Zou leuk zijn als jij wat toestuurt naar het forum = Gerline: Dat is onzin. Bij dichten is er niet iemand beter, iemand dicht anders. Dat kan jij als uniek beschouwen, maar ik kan bijvoorbeeld jouw manier van dichten weer uniek vinden. Snappie Groeten Marco |
| reactie 41
|
|
|
Onzichtbare kooi. Wanhopig gedreven door de donkere nacht. Voortgestuwd door het besef, dat het verloren lopen op me wacht. Langzaam gevangen worden, gebonden in een onzichtbare kooi. Verwikkeld in een innerlijke strijd. Pak ik mijn levensdraad weer op, of blijf ik een dankbare prooi! ----------------------------------------------------- Samen een stukje sterven. Voor jou, onze vriend gaat het tij nu keren. Een gruwelijke ziekte heeft bezit van je genomen niets kan hem nog weren. Lieve vriend, zonder je niet af met al je verdriet en pijn. Wij je vrienden, willen gezamenlijk een stukje met je sterven. Door tot de laatste zucht met jou tezamen mogen zijn! marco je mail doorgegeven met gedichten zal binnenkort erop staan lieve gr droomster. |
| reactie 42
|
|
|
hejj jij vindt het onzin, maar ik vindt dat niet! jij dicht gewoon veel beter als ik! dus.. ja! maar ja dat is trwns ook een eindeloze discuzie! xxx |
| reactie 43
|
|
|
= Loes: mooie gedichten die je hebt gemaakt. Wow! Beide met veel gevoel geschreven. Heel bijzonder! = Gerline: Ik weet het niet, daar kan ik niet goed genoeg in oordelen. Maakt ook niet uit trouwens |
| reactie 44
|
|
|
okee, al goed howr! maar bij mij staat het vast dat je goed kunt dichten! ga voor al zo door! liefs Gerline |
| reactie 45
|
|
|
Dankje, jij kan ook goed dichten hoor. Jij ook vooral zo door gaan Groetjes Marco |
| Naar boven | |