Gedichten check: Liefde
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
- Roos: ik ga je zeker niet gelijk geven, haha - Eendje: Dankje voor je reactie! Leuk te horen! - Loes: Ja echt verliefd, Loes Groeten Marco |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Jij durft, regel een al overtreden. |
| reactie 18
|
|
|
Daar geef ik je wel gelijk in, haha |
| reactie 19
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay marco, Ik blijf dit gedicht van jou echt mooi vinden steeds als ik hem weer lees tranen in me ogen van geluk, Echt waar ik vind hem super, Je schrijft trouwens hele mooie gedichten, Ook al geef ik niet altijd een reactie maar tog vind ik ze heel mooi jij schrijft in een mooie style, Die ik mooi vind ik zal wel wat vaker reageren erop okej? grxxtjes Shannen |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
heeeey marco echt lang geleden.. beetje druk, beetje chaos de laatste tijd. niet in positieve zin, maar dat geeft niet =P maakt verder ook niet uit, maar ben dus niet veel aanwezig geweest hier. ik heb nu weer niet veel tijd, maar ik MOET natuurlijk wel even reageren op een van je gedichten he ik vole me haast verplicht eigenlijk (= nee grapje. maar oke, ben benieuwd hoe het met je gaat? en over je gedicht.. tjaaa, standaart antwoord natuurlijk ='P GE WEL DUGG. döh. hahaha xx Lisa |
| reactie 21
|
|
|
= Shannen: Dankjewel voor je reactie. Altijd leuk als je reageert = Lisa: rustig aan doen he. Niet te veel vragen van jezelf, maar gewoon jezelf blijven. Bedankt voor je reactie op mijn gedicht trouwens! En met mij gaat het prima hoor. Hoe is het momenteel met jou (eerlijk natuurlijk Groeten Marco |
| reactie 22
|
|
|
Bedankt, Maar steeds als ik hem lees ik vind dit een van je mooie gedichten je hebt er wel meer, Maar deze vind ik ook errrrg mooi, Maar dat heb je al gemerkt denk ik? leuk dat het zo goed met je gaat? gr Shannen |
| reactie 23
|
|
|
Mooi dat je het wat vindt, Shannen! Groeten Marco |
| reactie 24
|
|
|
Ja ej, Maar nu lees ik hem weer wow ik vind deze echt vet jongen ik vind hem zo mooi, Ik weet ook niet maar deze heeft mijn hartje echt geraakt, gr shannen |
| reactie 25
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hey marco, niet er overheen kletsen he nu weet ik nog niets maar wel ,geen vlinders zonder verliefdheid meisje en of jongen. Ook geen vlinder gevoel zonder verliefdheid goed bedacht he! duuuuuuuuuuuuuuuuuuus laat maar eens horen lieve groetjes droom |
| reactie 26
|
|
|
= Shannen: Dankjewel, je bent wel heel enthousiast he. Wel leuk hoor = Loes: Hee! Leuk weer eens wat van jouw kant te horen. Alleen het bericht zelf valt dan weer tegen he (haha Ik kan er volgens mij niet meer omheen draaien. Dus laat ik het maar vertellen: ik heb niemand op het oog *Zo dramatisch genoeg??* Nu serieus: Ik heb op school wel iemand op het oog gehad. Maar dat is nu definitief voorbij. Maar dat ken je vast ook wel, Loes Groeten Marco |
| reactie 27
|
|
|
Heay, Ja ik ben wel wat enthousiast, Ik weet niet maar ik denk dat ik deze uit print en in me dagboek stop, dan lees ik hem elke dag Je praat niet tegen een muur oars ik geloof je wel, Groetjes Shannen |
| reactie 28
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
marco kan je goed rekenen niet zoveel bijna 43 jaar getrouwd plus verkerings tijd : ben bijna 61 jaar dus niet veel liefjes gehad Jammer dat het bij jou niets werd Gedichen zet ik meestal gelijk op forum schrijf regelmatig hoor! Dan hou jij het niet bij staan er nu 239 of 239 gedichten erop. Die worden gelijk doorgesluist naar www.droomster.nl ben nog niet zoals jij zover om een bundel te maken.P.S Knal eens een gedicht in mijn gastenhoek. lieve groetjes droomster |
| reactie 29
|
|
|
= Shannen: leuk dat je 'm uit wilt printen! En favoriet... tsja, dat hoeft nou ook weer niet ofzo. Je kunt me wel een redelijk tot goede dichter vinden, maar je favoriet? Zo ver kom ik denk ik niet. = Loes: ik wist niet eens dat je zo veel ouder was dan mij. Maar dat maakt niet uit natuurlijk. Verder wist ik ook niet dat je zo actief was qua dichten! Leuk joh! Als ik jou was zou ik ook 's wat uitbrengen! Ik heb een keer- als dat gedicht van jou is- een gedicht gelezen over beschuit met aardbeien. Dat kun je zo goed overbrengen he! Nee heb je, ja kun je krijgen Groeten Marco p.s.; wil je het gedicht: "stralende verzwijgenis" plaatsen in je gastenhoek. Dat lijkt me erg leuk! Natuurlijk alleen als jij er ook achter staat -- Stralende verzwijgenis Verzwegen door nalatigheid, In een omringde situatie. Verschijnend in een uitmonding. Weerkaatst normaliteit en abnormaliteit, als realisme en surrealisme. Bekennend aan mezelf, Komt een discussie, Zonder duidelijke verwoording, Van discussiërende onderwerpen. Het zien van anderen, In tegenstellende gevoelsmatigheid, Zijn stralende stromingen, In een waanzin vliegensvlug! Doorlatende poorten, Tussen angst en frustratie, Openen zich tot verschillende wegen. |
| reactie 30
|
|
|
Heay Marcoo, Ja zo bedoelde ik het ook jij bent goed in dichten voor mij dus een voorbeeld, Ik vind dat jij je woorden goed kan verwerken in je gedicht, En daarom lees ik die van jou zo graag, gr shannen |
| Naar boven | |