Gedichten check: Liefde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Eigenlijk geen onderwerp voor mij om over te schrijven, maar dit zat mij te hoog dus ik moest wel -- Ronddansen in het lichaam, gebeurt bij gevoelens zonder einde, die een begin vormen tot geluk, maar eindigt in een neergolvend gevoel. Ben ik wel goed genoeg voor diegene, bij een neergolvend teruggevende emotie, die zich niet laat horen, maar onopgemerkt genadeloos rondsluimert. Een twijfelend geheel, die stukjes verscheuring bevatten, maar tegelijkertijd zich vullen met blijdschap en genoegen. Een emotie zonder einde is het vragen van vragen zonder een begin. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj, dat past bij iedereen howr! xxx |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wauw, Marco die over liefde schrijft. Legendarisch, net als je gedicht. |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
wow een mooi gedicht zeg echt waar net als je andere gedichten, ik geef er niet altijd reactie op omdat ik er niet meer vaak a8ter zit, maar goed oars xxx |
| reactie 4
|
|
|
@ Geraline; dat snap ik, maar wel fijn dat je dat zegt. Dat zorgt wel voor wat geruststelling! @ Roos; ja, het is wel bijzonder. Vooral omdat het helemaal nieuw voor me is hierover te gaan schrijven @ Shannen; dankje, maar niet al mijn gedichten zijn goed. Vaak zitten er ook veel probeersels tussen. Gelukkig krijg ik er dan ook kritiek op, zodat ik verder kan naar andere gedichten. Maar aardig van je dat je dat zegt Groeten Marco |
| reactie 5
|
|
|
Dus onze Marco is verliefd? Haha. Vakantieliefde? |
| reactie 6
|
|
|
Ja zoiets Roos (niet dus |
| reactie 7
|
|
|
Oeeeeeeeeeh echt wel! |
| reactie 8
|
|
|
Dan weet jij meer dus |
| reactie 9
|
|
|
Nee hoor, dat is mijn vrouwelijke ondergevoel. |
| reactie 10
|
|
|
Ja natuurlijk, haha |
| reactie 11
|
|
|
Niets excuses, net zoals ik voel aan mijn linkeroor dat je nu uit je duim zuigt. |
| reactie 12
|
|
|
Geen excuses? Zo voel ik dat jij zuigt uit je duim terwijl ik voel aan m'n linkeroor, haha |
| reactie 13
|
|
|
Pfft echt niet! Regel een; geef Roos áltijd gelijk! Haha. |
| reactie 14
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
Een jongen die een gedicht over liefde schrijft. Kom je niet vaak tegen. Dus daarom Marco vind ik jou gedicht daar over heeel mooi. Proficiat!! xx |
| reactie 15
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Zo marcoo echt verliefd of fictie heee vertel ........... Je gedicht is klasse maar nu de rest nog laat ons mee genieten licht een heel klein stukje van de sluier op groetjes droom |
| Naar boven | |