1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Kwaliteit van 1001gedichten.nl

datum 06-08-09 13:20
reactie 16
Marcoo
Ik kan je alleen maar gelijk geven Roos! Ik kreeg er ook al genoeg van en blijf daarom ook vaker van de site weg. Das wel jammer, hopelijk word er iets aan gedaan.

NB: gevoelens kunnen besproken worden vind ik, maar tot een bepaalde grens. Op deze site wordt de grens inderdaad overtreden,
datum 06-08-09 15:18
reactie 17
shannen verhagen
Ik vind de site ook niet meer zo leuk vroeger zat ik er uren achter maar vergeleken met de laaste tijd net 10 minuten ofzo,
en tenslotte ik heb een gedicht geschreven met een oplossing voor zelfmoord,
Ik hoop dat de mensen ons nu snappen en dat ze ermee moeten stoppen om steeds te zeggen ik kan het niet meer aan enz,
Ik hoop dat de site zo snel mogelijk weer veranderd in vroeger,

gr
shannen
datum 06-08-09 16:43
reactie 18
Eendje
SORRY dat ik zo veel verdrietig gedicht op het forum zet!!
Ik snap dat jullie boos zijn op mij omdat ik jullie site verpruts met mijn slechte gedichten.

het spijt met heel erg!!
datum 07-08-09 14:59
reactie 19
Verwijderde gebruiker
Verdrietige gedichten maken niet uit; maar het begint te lijken dat je met die gedichten vraagt/zoekt naar aandacht. Dat zorgt ervoor dat er niet meer over gedichten gesproken wordt, maar een beetje onzinnig gepraat wordt verder. Overigens niet alleen jij.
datum 07-08-09 18:45
reactie 20
Admin
1001gedichten is een plaats waar iedereen zijn gedichten online kan zetten.
We keuren de gedichten, maar we kunnen simpelweg niet alles afkeuren.

Gedichten die niet door de beugel kunnen worden wel afgekeurd. Mochten er leden zijn die willen helpen met het keuren van de gedichten, en zo de foute spelling willen verbeteren, kunnen ons mailen.
datum 07-08-09 19:28
reactie 21
lieverdje
Heay Roosjee,

Kan je dan ook even aan geven wie die personen wel zijn?
Anders weten we niet wie er wel moeten veranderen en wie niet snap je?
ik hoop dat je hier iets mee kunt.

xxx
lieverdje
datum 07-08-09 19:38
reactie 22
Marcoo
Ik denk dat Roos bedoelt dat juist die mensen zich wel aangesproken voelen. Het is overigens ook niet eens nodig om namen te noemen. Dat lijkt heel kwetsend
datum 07-08-09 20:24
reactie 23
shannen verhagen
Heay,

ik ben het wel met Marcoo eens oars,
Anders voelt die zich wel gekwestst denk ik,

gr
shannen
datum 07-08-09 22:08
reactie 24
Verwijderde gebruiker
@ Admin;
Ik heb het in questie meer over het forum, dan over de site algemeen.

Namen noemen is niet nodig, de mensen die ik bedoel weten dat zelf ook wel. Of in ieder geval, als iemand zich aangesproken voelt. Ik vind het gewoon de sfeer verpesten. Punt, ik wil geen mensen kwetsen, ik wil gewoon de sfeer behouden en de kwaliteit van gedichten hoog houden!
datum 08-08-09 20:28
reactie 25
Marcoo
Je zegt het zo gewoon goed Roos. Knap dat je voor je mening opkomt, petje af!

Groeten Marco
datum 08-08-09 20:45
reactie 26
Verwijderde gebruiker
Dankje Marco, al zullen er altijd mensen zijn die vinden dat ik mijn mening voor me moet houden.
Ik heb nu eenmaal een uitgesproken mening en kan ook niet zo goed tegen onrecht, wat ik nu tegen kom!
datum 09-08-09 15:46
reactie 27
Marcoo
Graag gedaan... Ik vind dat op het forum gewoon je mening gehoord moet worden en dat je moet kunnen zeggen wat je wilt (natuurlijk tot een bepaalde grens). Verder voel ik bij het forum een spanningsboog, ik weet niet hoe dat voor anderen is, maar ik vind dat vrij vervelend.

Laat ik het zo zeggen: laten we - dus iedereen- stoppen met gedichten die gaan over het einde van het leven. Een gedicht die omschrijft hoe machteloos, verdriet of bijv. moe je je voelt is normaal, maar stukken die gaan over het einde geeft voor een ander een bevestiging dat het ook moet stoppen voor hem/haar (met leven) dus je krijgt een domino-effect. Dit effect moeten we echt tegengaan, anders wordt iedereen alleen maar depressiever enzo. Ook wordt de sfeer hier drastistisch door verpest. Het is overigens ook beter te schrijven over wat allemaal wel goed gaat en wat je zelf wilt bereiken in plaats van een heel gedicht over goed en slecht enzo.

Ik zeg: laten we de gedichten kwalitatief goed houden en het niet erger maken dan het is- evenals de gezelligheid op het forum-, dan komt de rest vanzelf (dingen als een goed gevoel);

Hoop op jullie begrip en laten we elkaar vooral in elkaars waarde houden! Ik wil voor de duidelijkheid geen vredesstichter worden ofzo, maar ik "lijd' er zelf ook onder;

Groeten Marco
datum 09-08-09 16:05
reactie 28
Verwijderde gebruiker
Inderdaad. Er zijn mensen die denken dat ik een soort 'wereldverbeteraar' wil zijn ofzo, nee, ik wil een 'forumverbeteraar' zijn. Het forum staat inderdaad onder grote druk. Er bestaat een onuitgesproken regel dat je elk gedicht mooi en goed moet vinden, en dat je met iedereen medelijden moet hebben. Daar word ik een beetje naar van. Zodra ik iemand tips geef om het gedicht te verbeteren wordt me direct verweten dat ik 'echt niet beter ben' en dat ik ' niet op iedereen kritiek moet hebben.' Op dat soort momenten vraag ik me af waarom mensen dan naar een site als deze komen. Om een eerlijke mening te horen en zichzelf te verbeteren, of om ..... ( ik hou me in).

Ik vind dat er best verdrietige gedichten geschreven mogen worden, maar de reacties daarop moeten over het gedicht zelf gaan, en niet over de gebeurtenissen daarachter.
datum 09-08-09 16:17
reactie 29
Marcoo
Precies datgene wat ik ook wilde zeggen...!! Goede aanvulling

Grtz Marco
datum 09-08-09 19:44
reactie 30
shannen verhagen
Heay,

Ik vind dat je tot een bepaalde grens de gedichten kan maken,
Niet dat je steeds zegt oh nu gaat mij leven eraan wat moet ik nu doen enz,
Iedereen gaat in die omstandigheden zitten,
En ik vind precies wat Roosjee zegt: je moet tegen kritiek kunnen,
Niet om stom te doen maar Lieverdje kan daar nog wel eens wat van dat ze iemand af kraakt,
Zoals bij Roosjee die kreeg gelijk commentaar Toen ik tips kreeg,
Ik bedoel ik kan er wel tegen maar ik wou zowiezo even stoppen want ik wist even geen gedichten meer te schrijven nu gaat het wel weer,
Dus en ik zal Roosjee haar tips gewoon mee nemen,
Roosjee je doet het goed meid,
Ik ben blij dat er nog iemand leiding neemt voor het forum echt waar ben ik blij mee,
Daardoor word het weer een beetje normaal op het forum,

gr
shannen
Naar boven

Reageren op: Kwaliteit van 1001gedichten.nl

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.