Vragen over de site: Kwaliteit van 1001gedichten.nl
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Even een berichtje aan alle leden: Ik zal vast in kwaad daglicht gesteld worden omdat ik mijn (negatieve) mening geef; maar het moet eruit! Er zijn steeds meer leden die de meest dramatische gedichten schrijven over pijn en verdriet, over zelfmoord en weet ik veel wat, zonder enige reden. Ik geloof best dat er mensen zijn die ook serieus problemen hebben, maar dat moet je niet bij een gedichtensite aankaarten. Deze site is voor het promoten van gedichten, niet voor alle problemen die daar achter schuilen. Ook wordt er constant gezegd: "Ik kan het niet meer aan. Ik hou dit niet meer vol" etc etc. Maar wat? Er wordt niet gezegd wat precies. Verder vind ik de kwaliteit van gedichten schrikbarend achteruit gaan. Soms is het geen eens een gedicht meer, maar meer opgeschreven gedachten. Hiermee wordt 1001gedichten.nl kwalitatief gezien ook niet beter. Het enigste waar dit forum ook nog uit bestaat zijn mensen die hun (mogelijke) problemen niet meer aan kunnen en hulp willen. Helaas, daarvoor moet je niet op een gedichtensite zijn. Het gaat gewoon irriteren dat er mensen zijn die graag opbouwende kritiek willen voor hun gedichten, en dat dat verstomd wordt door het gejammer en gehuil van andere leden. Ik krijg ook het idee dat mogelijke (goede) dichters hierdoor van de site wegblijven. Ik wil trouwens niet zeggen dat ik het wel allemaal goed kan, maar het valt op en irriteert gewoon. Sorry dat het er zo gevoelloos en hard uitkomt, maar het zijn wel de feiten. |
| reactie 1
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
Ik ben met je eens,ik had al zo lang in mijn gedachten over deze soorten gedichten,misschien is dit de enige out let van sommige mensen,wat ik alleen erg vond was dat sommige zijn nog erg jong. als ik ze leest over mes of bloed of een pogingen van zelfmoord.ik sluit gelijk de site af. Laven is niet zo hard als men denken,jonge lui jullie zijn nog jong en veel nog om te leven,geniet ervan,ooit zei iemand tegen me,problemen bestaat niet maar wij maken het zelf!!! Verdriet bestaat omdat wij zijn mensen! Ik geloof ook dat 1001 gedichten is om iemand een gevoel te geven voor een mooie inspiratie om meer gedichten te kunnen schrijven. Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen wat ik er mee bedoeld,ondanks mijn grammatica is niet op zijn plaats |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Sommige mensen hebben gewoon steun nodig, En dat geloof ik ook ja, Maar met een ding ben ik wel eens dat mensen, Steeds over zelfmoord schrijven dat irriteert mij ook maar tog zijn dat wel hun gevoelens en die willen hun gewoon kwijt, En ik vind dat het gewoon moet kunnen, Het is zeker een gedichten site, Maar achter sommige gedichten zit meestal ook iets achter en ik vind dat ze het eruit moeten gooien, Als je het maar voor je houd daar word je ook niet beter van, Zo denk ik er over, gr shannen |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik vind eigenlijk wel dat je gelijk hebt Roosjee.. ik geloof best dat sommige mensen het moeilijk hebben enzo en dat ze hulp nodig hebben, maar dit is een gdichtensite! Dit is bdoelt om gdichten op te zetten, niet om de problemen van anderen te verhelpen! X |
| reactie 4
|
|
|
heay, weetje ik sta ertussen in oars ik vind dat Roosjee gelijk hebt maar ook vind ik dat iedereen zijn gevoel moet kwijt kunnen dus ik sta er tussen in Reneeeeeeetje-1995 jij hebt ook gelijk xxx |
| reactie 5
|
|
|
Fijn dat ik niet de enige ben, ik was bang dat iedereen me een beetje raar zou vinden. Wat ik wil zeggen is dat de kwaliteit van gedichten achteruit gaat doordat er alleen maar over negativiteit op een oppervlakkige manier wordt geschreven. Misschien valt dat onder dichterlijke vrijheid, Shannen, mensen mogen ook over gevoel schrijven! Maar nu worden er geen reacties meer gegeven of kritiek op het gedicht maar alleen maar; "Ik sta voor je klaar." "Ik help je, ik ben er voor je" " Geef niet op" etc etc. Wat moeten we hiermee op een gedichtensite? De mensen die daadwerkelijk echte problemen hebben moeten professionele hulp zoeken, maar laten we deze site alsjeblieft zo mooi als hij is, en laten we het dichten alsjeblieft zo mooi als het is. |
| reactie 6
|
|
|
Heay, nu je het zo vertaalt heb je wel gelijk ja, maar sommige mensen voelen hun hier beter dan bij een hulpvelener, snap je? En ik heb ook zulke gedichten geschreven maar ik wil dat ze niet dezelfde fout maken als die ik heb gemaakt, en over dat er geen reacties meer worden gegeven ben ik het echt met je eens |
| reactie 7
|
|
|
Luister Shannen, dit is een gedichtensite. Geen site voor mensen die in een zwart gat zitten en weg dreigen te zakken. Hulp zoeken moeten ze niet hier doen, zoals je ziet lijden de gedichten daaronder, en dat is zonde. Mensen plaatsen hier geen gedichten meer, maar een samenvatting van al hun leed. Dat zijn GEEN gedichten en dat hoort hier NIET. |
| reactie 8
|
|
|
Mag ik nog mijn eigen mening hebben hier op de dite of niet ik mag tog zelf weten wat ik vind en wat ik doe?????????? |
| reactie 9
|
|
|
Ja hoor, maar je bent erg jong, en erg naief, en denkt nog niet echt na over dingen, dus je moet niet verwachten dat wij allemaal eens zijn met wat je vind. Desalniettemin mag je denken en vinden wat je wilt, dat is je goede recht. |
| reactie 10
|
|
|
Ik mag dan wel jong zijn ik begrijp zeker wel wat je bedoeld maar ik hoop dat je mij ook snapt, ik vind het ook wel dat ze de site normaal moeten benuttigen maar ja als mensen hun problemen kwijt willen dan kan ik ze niet tegen houden, Wat wou jij er dan aan doen? |
| reactie 11
|
|
|
Mensen moeten hun problemen niet HIER kwijt. Ik wil gewoon niet dat alles draait om ramptoeristen ipv gedichten. Je begrijpt ook wel wat er gaande is, alleen denkt er anders over. |
| reactie 12
|
|
|
ja idd maar ik kan me goed in jou veplaatsen het is een gedichten site en geen problemen site ik snap je wel oars, Ja ik wil dat de site ook gewoon benuttigd word xxx |
| reactie 13
|
|
|
Hehe, als we dat nu ook even bij de admins aankaarten, en bij de rest van de leden. Jij wilt toch ook liever gewoon reacties op je gedichten, en kritiek en tips waar je wat mee kan? Dat krijg je alleen als alle ramptoeristen zich een beetje inhouden. |
| reactie 14
|
|
|
ja ik wil dat zeker, ik wil ook dat het stopt het viel mij ook op de laaste tijden ik heb ook gewoon vaak gehad dat ik heb weg klikte oars xxx |
| reactie 15
|
|
|
Jacoba Cornelia Berichten: 3 |
Ook ik zou graag willen dat er naar kwaliteit gekeken wordt. Ik zie tevens heel veel taalfouten in goedgekeurde gedichten. Ik zal eerlijk zijn, mijn gedichten worden meer gewaardeerd op andere sites. |
| Naar boven | |