1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Vragen over de site: Kwaliteit van 1001gedichten.nl

datum 09-08-09 19:52
reactie 31
lieverdje
Heay,

@shannen,

Je hebt gelijk ik had niet zo tegen roosjee moeten doen,
Maar ik moest gewoon even zeggen wat ik kwijt wou snapje?

gr
lieverdje
datum 09-08-09 20:07
reactie 32
Verwijderde gebruiker
Ik wil helemaal de leiding niet nemen op het forum, maar als ik niets had gezegd was het nu nog hetzelfde. Ik ben blij dat je het inziet Shannen, ik heb je nooit willen afkraken maar wou je gewoon helpen.
datum 09-08-09 20:12
reactie 33
shannen verhagen
Heay,

Ik snap het oars,
Ik vind dat je het goed doet en ik ben blij dat je het doet,
Ik bedoel anders zaten we nu nog steeds in dat saaie forum meid ik wil je bedanken,

liefzzzzzzzzzz
datum 09-08-09 22:04
reactie 34
ljnina
Roosjee,

Respect voor je openheid eerlijkheid en oprechtheid. Ik vind je in ieder geval niet gevoelloos of hard. Wat jij schrijft is mij ook opgevallen. Misschien kan dat te maken hebben, (niet verkeerd opvatten a.u.b) met de soms wat jongere leeftijd van de dichters op de site,
Als je in de puberteit zit, kan je leven ook een chaos of puinhoop zijn..., dit herkennen we toch allemaal. Het is goed om van je af te schrijven, in dichtvorm of verhaal, maar echte hulp, zul je hier helaas niet vinden. Hoe triest ik het soms ook allemaal vind. We zijn met elkaar ook veratwoordelijk voor de kwaliteit van de gedichten site, laten we daar dan ook over waken met elkaar. Dit natuurlijk met het wakende oog van de Admini...

Groetjes Nina
datum 09-08-09 22:29
reactie 35
Verwijderde gebruiker
Hallo Nina,

Fijn dat er mensen zijn die waarderen dat ik eerlijk mijn mening geef, doet me eerlijk waar goed.
Er zijn mensen die me gevoelloos en hard vinden, omdat ik in hun ogen geen begrip kan opbrengen voor hun gevoelens, verreweg omdat ik alleen reactie's geef op het gedicht, of ik het goed vindt of niet. Ik ben zelf jong, amper 17 jaar, maar heb genoeg mee gemaakt. Ik zie veel dingen van mezelf in de zoals jij al noemde jongere dichters, alleen moeten hun nog leren om er mee om te gaan. Wat ik inderdaad wou aankaarten was dat je geen hulp moet zoeken op een dichtsite, dat zul je namelijk niet vinden.
We moeten het forum terug brengen op kwalitatief goede gedichten, en het met z'n allen gezellig houden!

Liefs,
Roos
datum 10-08-09 15:10
reactie 36
Verwijderde gebruiker
Hejj,

Ik wil het eerlijk zeggen, dat ik het ook met je eens ben.
Omdat ik me wel een beetje aangesproken voel.
ik hoop voorlopig geen gedichten te schrijven.
maar ik blijf hier wel.
Omdat ik wel nieuwschierig ben, naar de gedichten van bepaalde personen!

liefs Gerline
datum 10-08-09 22:15
reactie 37
Verwijderde gebruiker
Haai,

Fijn dat je het met me eens bent, ik bedoelde jou niet eens echt persoonlijk ofzo, het is gewoon de algemeen genomen deprimerende begrafenissfeer waar ik zat van werd. Gedichten schrijven mag altijd maarja... ik hoef niet nog een keer uit te leggen.

Blijf gewoon vooral dichten en leren..
datum 11-08-09 08:38
reactie 38
droomster
roosje, knap van je hoor!
Je hebt helemaal gelijk, er zijn teveel jonge mensen met problemen en oplossingen kunnen hier niet worden gegeven.

Niet alle geschreven gedichten berusten op
werkelijkheid of maar gedeeltelijk.
Ook dat begrijpen jongeren soms niet en blijven
daardoor in negative spiraal hangen.
Ik hoop dat iedereen zijn of haar nodige hulp zoekt, en verder gaat met schrijven lieve groet droomster
datum 11-08-09 13:48
reactie 39
Verwijderde gebruiker
Droom, we zijn bondgenoten.

Liefs
datum 12-08-09 15:47
reactie 40
Eendje
Hoi Roosjee,

Ik zoek met mijn gedichten helemaal geen aandacht of ik vraag het ook niet.
Ik schrijf gewoon gedichten over hoe ik me voel en zo.
Ik uit mijn gevoelens door gedichten te schrijven.
Maar ik vraag er zeker an vast geen aandacht mee.
Maar als jij dat vind nja dan vind jij dat maar hé.
Ik zal in het vervolg vrolijke gedichten proberen te schrijven.
Maar ik heb gewoon probleem dus daarom schrijf ik zo'n gedichten.
Maar al helemaal niet om aandacht te vragen.
Ik hoop dat je mij een beetje kunt begrijpen?

Groetjes van eendje.
datum 12-08-09 15:56
reactie 41
droomster
eendje ook dat moet kunnen hoor!Alleen bekijken we je manier van schrijven proberen je tips te geven.Maar kunnen geen oplossing voor je probleem geven alleen zeggen zoek alle hulp die je kunt krijgen. lieve groet droomster
datum 14-08-09 15:55
reactie 42
besto
Heb het hele topic niet gelezen omdat ik nu in Spanje zit, maar kan jullie geen ongelijk geven.

Als er mensen zijn die ons willen helpen met het keuren van gedichten om de kwaliteit op site te verhogen horen we dit graag!

Reacties kunnen op [email protected], uiteraard worden alleen serieuze reacties van mensen die hebben bewezen actief te zijn op het forum en een redelijk aantal gedichten hebben geschreven geaccepteerd!
Naar boven

Reageren op: Kwaliteit van 1001gedichten.nl

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.