Gedichten check: Mijn verhaal.
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Haai, Dankje. Maar het wordt geen boek. Liefs |
| reactie 17
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik heb je stukje even gelezen Roos, want ik was net even weg. Ik moet zeggen: erg goed! Complimenten!! Groeten Marco |
| reactie 18
|
|
|
Oh het stukje van de gebakken eieren? Die is vrij simpel geschreven, ik had alleen geen zin om een beter stuk op te zoeken. Ja, ook ik ben af en toe lui. Ik heb een paar leuke gedichten, zal ze morgen plaatsen. Liefs |
| reactie 19
|
|
|
Simpel? Gewoon raak geschreven bedoel je Wil je je nieuwe gedichten ook niet nu plaatsen? Wil die dan ook graag lezen haha Groetjes Marco |
| reactie 20
|
|
|
Raak geschreven? Leg uit. Mijn gedichten liggen beneden, en ik zit boven, dan moet ik naar beneden lopen, helemaal de trap af... zucht. |
| reactie 21
|
|
|
Gewoon je begint te schrijven over gebakken eieren wat gaat naar een raak verhaal. Snap je?? Dan lees ik je gedichten morgen wel, want ik ga nu ook. Spreek je! Groetjes Marco |
| reactie 22
|
|
|
Ironic Berichten: 93 |
Hej roos, lang geleden dat ik nog eens iets heb gepost hier, maar dit vond ik nou toch wel even de moeite. Je verhaal is echt heel mooi, die passage waarin ze de bladzijden verscheurt, neergooit en begint te wenen was zo reëel, ik kon het me zo voorstellen, echt goed geschreven! Is het mogelijk dat je heel het verhaal ergens neerzet of doorstuurt ofzo, zou het echt graag lezen ? Groetjes Ironic |
| reactie 23
|
|
|
Ten allereerste wil ik even zeggen dat ik alle reacties bijzonder en onverwacht vindt, maar wel heel fijn om te lezen. Haai Ironic, leuk weer wat van je te horen. Het verhaal is bijna af, maar wel vrij lang. Het moet wel mogelijk zijn om het via de mail te sturen of op een andere manier, maar ik weet niet echt of je dat wel zo leuk zou vinden. Liefs |
| reactie 24
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik wil niet stom doen ofso maar in het eerste stukje staat : Ik wou het zand gaan tellen het moet eigenlijk zijn Wilde. verder vind ik het heel leuk om te lezen je schrijft mooi ! veel succes (K) liefs Ashley |
| reactie 25
|
|
|
Ik vind de zin; Ik wilde het zand gaan tellen- Niet zo lekker lopen, ik wou het zand gaan tellen vind ik een stuk beter klinken. Sorry als het je stoort, maar als je het niet erg vindt laat ik het zo. Liefs. |
| reactie 26
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Nee natuurlijk niet ben je gek het is jouw verhaal ik dacht dat je het niet gezien had maar als je het zelf beter vind moet je natuurlijk niet naar mij luisteren ! ik hoop snel nog een stukje te kunnen lezen (A) xxx |
| reactie 27
|
|
|
Haha, wat leuk dat iedereen om meer vraagt. Nog een stukje dan, ergens in het begin. -- "Is het echt waar?" vraagt Sam. "Vind je het echt lekker om ziek te zijn?" "Hmm, soms." "Wat raar." Ik blijf staan en kijk naar zijn ogen. Ze zijn helderblauw, zo blauw dat het me zeer doet. Er zitten grijze spikkels in, waardoor hij een open blik heeft. Opeens ben ik jaloers op hem. Ik mompel wat en loop de straat uit. Als ik achterom kijk zie ik Sam verbaasd kijken. Ik laat hem staan. Hij kan wegrotten. Als Stephan me aan ziet komen legt hij zijn hark neer en loopt naar de weg toe. Als hij vlakbij is wordt ik duizelig. Alles gaat langs me heen, zijn woorden dringen niet tot me door maar blijven zweven. Ik moet denken aan de kakkerlakken onder de koelkast, mam haar vuurrode nagellak en snoeppapiertjes die wegwaaien met de wind. Ik voel dat ik word opgetilt, en even zweef ik. Ik moet denken aan witte dingen. Ik hou van witte dingen. Melk, zwanen, veren. Wit. Mijn slapen bonken. Mensen zijn vast, en vloeibaar. Alles word licht, vonken strijken op me neer, en een zwarte waas omsingeld me. Stephan buigt zich over me heen. "Blijf liggen, alles komt goed, ik bel een ambulance." Ik wil iets zeggen, maar mijn tong kan mijn gedachten niet vertalen. Zelfs de kattendarmen zingen beter dan de kater. Ik wil water. Woorden vallen in kieren, blijven uren weg, en strijken neer op mijn borst. Dan zak ik weg.- -- |
| reactie 28
|
|
|
Roos, nu mag je me even iets gaan uitleggen! Hoe krijg je dat toch telkens weer voor elkaar met een relatief simpel stukje, iemand zo te raken. Ik vind dat echt zo bijzonder, echt wauw! Je schrijft helemaal alsof je het zelf zo beleefd en je omschrijft details perfect. Je draait er niet te lang omheen, maar staat even bij de omgeving stil. Echt goed!!! We want more Groetjes Marco |
| reactie 29
|
|
|
Ironic Berichten: 93 |
Mja toch wel hoor Wel jou teksten vind ik dus echt plezant om te lezen en als je dus wil mag je 'm doorsturen M'n email is: [email protected] Groetjes -Ironic- |
| reactie 30
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw Roos, wat schrijf je prachtig. Echt... Ik ben er jaloers op... Ga zo door, het is echt geweldig! Liefs. |
| Naar boven | |