Gedichten check: Mijn verhaal.
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Katinka, leuk dat je ook weer ´s op het forum bent! Gezellig! Jij schrijft ook hartstikke goed hoor, daar hoef jij ook niet jaloers op te zijn. Misschien kan je ook wat van je verhaal plaatsen; ik wed dat je positieve reacties krijgt. Doe bijvoorbeeld dat stukje van je toekomst 2010 ofzo Groetjes Marco |
| reactie 32
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Sorry dat ik er zo lang niet geweest ben, en straks weer niet want ik ga heel lang op vakantie. En het gaat niet zo super goed dus ja.. Dank je, ik zie wel. Nu nog niet, even kijken wat ik het beste kan plaatsen. Want dat van de toekomst was niet zo super goed..Ik zie wel. Liefs |
| reactie 33
|
|
|
Je hoeft je niet te verontschuldigen ofzo hoor, juist in tegendeel. Goed dat je er weer bent ondanks dat je je niet zo lekker voelt. En dat stukje over de toekomst: GOED!! Plaats 'm gewoon 's dan zie je wel waar het schip strandt, Groeten Marco |
| reactie 34
|
|
|
Ja.. Okee, ik plaats hem wel. Zal ik hem in een appart topic openen? En ik moet je wat vertellen. Ik heb mijn gedichten naar een uitgever gestuurd. Niet dat ik denk dat het echt wordt uitgegeven, maar als voorproefje op mijn boek...echt spannend... x liefs. |
| reactie 35
|
|
|
Open maar in een apart topic, dan moet jij die reacties maar eens zien En... wat gaaf dat je ze hebt opgestuurd. Hoop dat het gepubliceerd wordt! Moet je er voor betalen of wordt het zomaar uitgebracht? Anders ben ik wel benieuwd welke uitgever je bedoelt Groetjes Marco |
| reactie 36
|
|
|
Ik heb het geopend. Twee stukjes, ontzettend lang, er is niemand die het helemaal gaat lezen:p. Maar goed... ik heb het naar www.boekscout.nl/index.asp gestuurd, moet je maar eens kijken als je benieuwd bent... Ik vind het zo spannend... Liefs Katinka |
| reactie 37
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
roosje, van mij nog niets gehoord maar meisje ik volg je verhaal met grote belangstelling! Jij hebt wel degelijk schrijvers talent hoor,dat is niet aan iedereen gegeven.Fijn leesbaar geprikkeld worden door nieuwsgierigheid om te weten hoe het verder verloopt. Stop niet maak je verhaal helemaal af en stuur script naar uitgever,wie niet waagt die niet wint! lieve groet droomster |
| reactie 38
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Mensen, wat leuk dat jullie allemaal reageren! @ Marco; Ik moet je uitleggen hoe ik schrijf? Nou, eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk. Ik sluit m'n ogen en probeer me in te leven in een meisje die zo ziek is, en alle situaties waarin ze verkeert. Op die manier probeer ik weer een nieuwe situatie te creeeren, en ja, van het een komt het ander. Ik vind het wel bijzonder dat jij je er zo goed in kan vinden. @ Katinka; bedankt voor je leuke reactie meisje. Ik heb je stukje gelezen, en je hebt niets om jaloers op te zijn. Ik hoop echt voor je dat het uitgegeven wordt, maar dat moet goed komen. @ Ironic; Ik heb je toegevoegd op msn, we praten daar wel verder. @ Droom; Leuk weer wat van je te horen! Ik weet niet of ik het wel naar een uitgever stuur, ik ben er eigenlijk niet helemaal tevreden over. Maar ik vind het wel heel fijn dat je geprikkeld wordt door nieuwschierigheid! Liefs, Roos |
| reactie 39
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
roos niet twijfelen,je ogen sluiten en schrijven betekend nog niet dat je in verhaal vorm kunt schrijven hoor! dus als het verhaal goed in elkaar zit word je vanzelf geprikkeld dusssssssssssss niet twijfelen MAAR DOORGAAN. lieve groetjes droomster |
| reactie 40
|
|
|
Bedankt Droom, je werkt erg motiverend. Nog een stukje, voor de liefhebbers. -- (..) Slapen is voor mensen die niet anders kunnen dromen. Ik blijf wakker, en maak nieuwe idealen, die de morgen zullen halen, maar het daglicht nooit. De avonduren tikken weg, de nacht trekt langzaam aan me voorbij. De maan vervaagt door opkomende wolken en de blauwe lucht. Aan de andere kant van de stad in de bergen, ontwaakt de zon uit zijn dromerige nacht in het water. De zon lacht me tegemoet, rood als brandend vuur. Ik dacht dat het ochtend was omdat het zo stil is in huis. Ik dacht dat pap al aan het hardlopen was, achtervolgd door zijn eigen schaduw. Ik dacht dat mam boodschappen deed, gefrustreerd door het tekort aan biologisch voedsel. Ik dacht dat Sam hockeyde, en terug kwam met ontelbare blauwe plekken, maar het is pas half zes en ik zit klaarwakker in bed. Ik wil dat er iets heftigs gebeurd, een vulkaanuitbarsting, voetbalrellen of een overval. In plaats daarvan knaagt de stilte zoetjes aan mijn ingewanden. Ik trippel de trap af en begroet Sam zijn konijn. HIj kijkt me smekend aan als ik een pak kaasknabbels uit de keukenkast trek. Zeven minuten voor zes. Misschien is er wat bijzonders in de tuin: wrattenzwijnen, bergen narcissen of een ruimteschip. Ik trek zacht de achterdeur open, sla een kruisje en smeek dat de wereld me iets verrassends te bieden heeft. Lege bloembedden, nat gras en watachtige wolken lachen me tegemoet. Ik strompel weer naar binnen en zet de tv aan. Ik kijk naar mensen die abrikozen kweken in Engeland. De klok tikt, ik tel zestien keer tot zestig en zet dan de tv uit. MIjn bed voelt al koud aan, maar verwelkomt me toch op een onbekende manier. Ik kruip dieper en dieper weg, en wou dat ik een Zuidafrikaanse sneeuwpinguin was. Helaas, ik ben een Roos. Een verwelkte Roos. -- |
| reactie 41
|
|
|
Hee Roos, Dit meen je gewoon niet! Hoe krijg je dit dan weer op papier? ik overdrijf hier echt niet in, het is zooo mooi geschreven. Geen tips of toevoegen, PERFECT! Breng het ook op de markt of geef het voor jezelf uit, dat is het zeker wel de moeite waard. Groetjes Marco |
| reactie 42
|
|
|
Haha, wat een heerlijk enthousiaste reactie. |
| Naar boven | |